دیدار معاون مالی و فناوری اطلاعات بانک مسکن با مسوولان پارک علم و فناوری خراسان


معاون مالی و فناوری اطلاعات خراسان رضوی با مسوولان پارک علم و فناوری این استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این دیدار، حمیدرضا همت آبادی معاون مالی و فناوری اطلاعات مدیریت شعب استان خراسان رضوی و علیرضا بصیری رییس شعبه میدان مادر مشهد با مروی معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری خراسان رضوی و باصری مدیر مالی پارک ملاقات کردند.

در ابتدای این جلسه حمیدرضا همت آبادی با اشاره به فعالیت های بانک مسکن به عنوان یک بانک دولتی اظهار داشت: بانک مسکن به عنوان یک بانک دولتی و تنها بانک تخصصی در حوزه مسکن و ساختمان علاوه بر فعالیت های تخصصی، در سایر حوزه های بانکی نیز خدمات قابل ملاحظه ای ارایه می دهد.

همچنین بصیری رییس شعبه میدان مادر مشهد بیان کرد : شعبه میدان مادر آمادگی ارایه انواع خدمات به اساتید و پزوهشگران این موسسه را دارد.

در بخش دیگری از این دیدار مروی معاون پشتیبانی پارک گفت: پارک علم و فناوری خراسان رضوی به عنوان یکی از بزرگترین و اولین پارک ملی تاسیس شده در ایران است که در سال ۱۳۸۱ با تکیه بر تجارب ارزشمند به دست آمده طی ۲۲ سال فعالیت های تحقیقاتی در زمینه ایجاد و گسترش فناوری ملی و فراهم شدن زیرساخت های مناسب با مصوبه شورای آموزش عالی فعالیت اجرایی خود را اغاز کرد.

مروی ادامه داد: پارک علم و فناوری خراسان در حال حاضر دارای ۸ مرکز رشد و ۸ آزمایشگاه تخصصی و فعال می باشد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات