بازدید معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت از پارک علم و فناوری فارس

بازدید معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت از پارک علم و فناوری فارس

بازدید معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت از پارک علم و فناوری فارس

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری فارس، دکتر قبادیان معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت به همراه رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته از پارک علم و فناوری فارس بازدید کردند.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت در جریان بازدید از پارک علم و فناوری فارس و در نشست مشترک با مدیران عامل شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری فارس گفت: طرح توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار (تاپ) عملیاتی شده و در حال اجرا است.

ایشان اضافه کرد: با هدف توسعه دانش‌بنیان بنگاه ها از طریق بهره‌مندی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی، ارتقاء سطح مهارت فارغ التحصیلان مشمول خدمت سربازی، تقویت ارتباط و تعامل بین صنعت و دانشگاه با هدف کاربردی شدن دانش و یافته های جدید علمی و فناوری اعضاء هیئت علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی، ارتقاء توان فنی و مهندسی بنگاه های صنعتی، معدنی و تجاری و ظرفیت سازی اشتغال از طریق خلق ارزش افزوده جدید و تامین اشتغال زایشی و پایدار این طرح اجرا خواهد شد.

دکتر قبادیان با اشاره به اینکه این طرح در سه بخش برای دانش آموختگان مشمول خدمت سربازی، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اعضاء هیئت علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی در نظر گرفته شده است ادامه داد: علاقه مندان می‌توانند جهت اطلاع و ثبت نام در این طرح به آدرش http://iranetop.ir/ مراجعه نمایند.

دکتر ذوالقدر رئیس پارک علم و فناوری فارس نیز در این نشست با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۳۰۰ شرکت فناور و دانش بینان در پارک علم و فناوری فارس مستقر است، توجه صندوق های حمایتی از جمله صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته را خواستار شد.

در جریان این نشست تعدادی از مدیران عامل شرکت های مستقر به بیان دیدگاه‌ها و مشکلات خود در زمینه های مدل های مختلف سرمایه گذاری پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری فارس

منبع خبر

پارک علم و فناوری فارس

پارک علم و فناوری فارس

پارک علم و فناوری فارس یک پارک علم و فناوری در شهر شیراز می باشد

    نظرات