ششمین جشنواره و نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان البرز گشایش یافت

با حضور دکتر شهبازی استاندار البرز و دکتر ربانی رئیس پارک علم و فناوری البرز ششمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری در کرج افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، "ششمین جشنواره و نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان البرز" و "پنجاهمین نمایشگاه دستاوردهای هسته ای صنعت هسته ای" با  شعار هفته پژوهش سال ۹۸ «پژوهش اثربخش، فناوری ارزش‌آفرین و رونق تولید» در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار می شود.
این نمایشگاه با مشارکت موثر موثر پارک علم و فناوری البرز و شرکت های دانش بنیان و فناور این پارک برگزار می شود.
پارک علم و فناوری البرز به عنوان یکی از پارک های فعال و تاثیرگذار استانی، بیش از ۱۷۰ هسته، واحد و شرکت های فناور و دانش بنیان را مورد حمایت و پذیرش قرار داده و یکی از ماموریت های آن حمایت از این شرکت ها و مراکز رشد برای حضور در نمایشگاه ها ، جشنواره ها  با هدف معرفی محصولات و تجاری سازی ایده ها و دستاوردها و ارائه خدمات توانمندسازی و تحقق سایر ماموریت های خود  ، در راستای توسعه ارزش آفرینی است.
بر اساس این گزارش،  حدود۱۸۰ غرفه در این نمایشگاه و جشنواره برپا می شود که حدود ۹۰ غرفه در اختیار شرکت های دانش بنیان و فناور که اغلب از سوی پارک علم و فناوری البرز و مراکز رشد فناوری مستقر در استان  حضور می یابند خواهد بود و حدود ۹۰ غرفه به نهادهای دولتی مثل دانشگاه ها شامل  خوارزمی و پیام نور، آزاد و دیگر دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی بوده اختصاص می یابد.
مهم ترین هدف این نمایشگاه، ایجاد شرایطی برای انعقاد قرارداد میان سرمایه گذاران و صاحبان صنایع است و برای برپایی این تعداد غرفه حدود ۳۵۰۰ متر فضای سرپوشیده در نظر گرفته شده تا کلیه محصولات فناورانه و کارآفرینانه به نمایش گذاشته شود.
در ششمین جشنواره پژوهش و فناوری، کلیه نهادهای دولتی، سازمان ها و ارگان های مربوط و هر آنچه با بحث پژوهش در استان البرز مرتبط باشد اعم از دولتی و غیر دولتی، شرکت می کنند. از فناوران برتر استان؛ در اختتامیه این نمایشگاه تقدیر به عمل خواهد آمد.
در همین راستا با هدف تعامل، توسعه و هم افزایی بیشتر پنجاهمین نمایشگاه دستاوردهای هسته ای از ۱۶ تا ۱۹ آبان، همزمان با ششمین نمایشگاه و  جشنواره پژوهش و فناوری استان البرز برگزار می شود.
در نمایشگاه دستاوردهای هسته ای کلیه نهادهای دولتی و خصوصی حضور دارند و محصولاتی که در این نمایشگاه ارائه می شود مربوط خود سازمان انرژی اتمی است.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری البرز

منبع خبر

پارک علم و فناوری البرز

پارک علم و فناوری البرز

زمینه فعالیت جامع

    نظرات