راه‌اندازی شتابدهنده کسب و کار و ایده در دانشگاه صنعتی اصفهان

راه‌اندازی شتابدهنده کسب و کار و ایده در دانشگاه صنعتی اصفهان

مدیر مرکز نوآوری و تجاری‌سازی فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان از راه‌اندازی شتابدهنده کسب و کار و ایده در این دانشگاه با همکاری شرکت سرمایه‌گذاری دیموند خبر داد.

به گزارش اکوسیستم، اولین رویداد کارآفرینی سال 97 با همکاری مرکز مدیریت نوآوری و تجاری‌سازی فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان و شرکت سرمایه‌گذاری دیموند، چهارشنبه 29 فروردین ماه سال جاری برگزار شد. این رویداد با حضور ایده‌پردازان، سرمایه‌گذاران، داوران، دانشجویان و اعضای هیئت علمی در در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار گردید.

جعفر قیصری (مدیر مرکز نوآوری و تجاری‌سازی فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان) هدف از برگزاری این رویداد کارآفرینی را آغاز همکاری این دانشگاه با شرکت سرمایه‌گذاری دیموند عنوان کرد و ادامه داد: براساس قراردادی که منعقد شده است، شرکت دیموند قرار است یک شتابدهنده کسب و کار و ایده را در دانشگاه صنعتی اصفهان راه اندازی کند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت این شتابدهنده در حوزه‌های مرتبط با کسب و کارهای مبتنی بر فناوری IT خواهد بود و ارتباطات بین‌المللی مناسبی نیز خواهد داشت، گفت: همزمان با شروع همکاری مرکز مدیریت نوآوری و تجاری‌سازی فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان و شرکت سرمایه‌گذاری دیموند، اولین رویداد دیموندپیچ در اصفهان در زمینه خدمات و خرده فروشی برگزار شد.

قیصری گفت: 6 تیم ایده‌پرداز در این رویداد به ارائه کسب و کار خود در استان اصفهان پرداختند و در نهایت 3 تیم برتر معرفی شدند. تیم‌های برتر علاوه بر آنکه به فضا و امکانات مرکز مدیریت نوآوری و تجاری‌سازی فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان دسترسی خواهند داشت، از خدمات مشاوره، منتورینگ، هدایت و جذب سرمایه‌گذار بهره‌مند خواهند شد.

    نظرات