هفتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت برگزار می شود

هفتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت برگزار می شود

همزمان با بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازارکشور، هفتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت، برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، هفتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت  از سوی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، از ۲۶ تا ۲۹ آذرماه امسال در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است، نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار که به عنوان بزرگترین رویداد پژوهشی و فناوری کشور، سالانه با حضور جمع زیادی از دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری، مراکز رشد و شرکت‌های توانمند داخلی برپا می‌شود، فرصت بسیار مغتنمی است تا فعالین این حوزه دستاوردها و خدمات خود را در معرض بازدید استادان، فناوران، دانشجویان، سرمایه‌گذاران و دست‌اندرکاران و متخصصان این عرصه قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این عرصه، فعالیت‌ها و نوآوری‌های آتی خود را معرفی نمایند. راهبرد اساسی این نمایشگاه در دو حوزه عرضه فناوری و تقاضای فناوری و بر پایه توسعه اکوسیستم نوآوری تعریف شده است.

جهت کسب اطلاعات شرکت ها و محصولات عرضه شده در  نمایشگاه  و مشاهده تسهیلات حمایتی به سایت نمایشگاه به نشانی www.iranlabexpo.ir مراجعه نمایید.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

منبع خبر

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی یک پارک علم و فناوری در شهر ارومیه می باشد

    نظرات