آغاز به کار بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و پنجمین فن بازار استان مازندران

آغاز به کار بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و پنجمین فن بازار استان مازندران


رئیس پارک علم و فناوری مازندران با اشاره به ارائه بیش از ۲۵۰ محصول فناوری در بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و پنجمین فن بازار استان گفت:  ۸۰ استارت اپ، ۱۸ شرکت دانش بنیان، ۲۰ مجموعه علمی پژوهشی و فناوری، ۱۰ شرکت حوزه صنایع خلاق و دانش آموزی در این نمایشگاه حضور دارند.

دکتر علی معتمدزادگان امروز در حاشیه افتتاح بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و پنجمین فن بازار استان مازندران اظهار کرد: این نمایشگاه از امروز به مدت چهار روز از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۸ عصر در محل نمایشگاه بین المللی استان واقع در قائمشهر برگزار می شود.


رئیس پارک علم و فناوری مازندران با اشاره به ارائه بیش از ۲۵۰ محصول  فناوری در این نمایشگاه گفت: ۸۰ استارت اپ، ۱۸ شرکت دانش بنیان ، ۲۰ مجموعه علمی پژوهشی و فناوری، ۱۰ شرکت حوزه صنایع خلاق و دانش آموزی، در این نمایشگاه حضور دارند.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران از رونمایی پنج محصول فناوری برتر تجاری سازی شده استانی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: این محصولات در حوزه الکترونیک، کشاورزی، پزشکی، پلیمر و فناوری اطلاعات می باشند.
معتمدزادگان از برگزاری کارگاه های آموزشی و پنل های تخصصی در طول برگزاری ایام نمایشگاه خبر داد و گفت: ارائه فضای مذاکرات B۲B و B۲G برای تعامل و ارتباط موثر در راستای همکاری های فیمابین برای اولین در نمایشگاه امسال فراهم شده است.

وی در پایان گفت: برگزاری تورهای بازدید گروهی و همچنین دانش آموزی و دانشجویی از نمایشگاه را از برنامه هایی است که در طول برگزاری نمایشگاه مورد توجه قرار خواهد گرفت.
گفتنی است بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و پنجمین فن بازار استان مازندران همزمان به یازدهمین نمایشگاه الکامپ استان در محل نمایشگاه بین المللی قائمشهر از ۱۹ لغایت ۲۲ آذر ماه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۸ برای بازدید علاقمندان دایر می باشد.
لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری مازندران

منبع خبر

پارک علم و فناوری مازندران

پارک علم و فناوری مازندران

پارک علم و فناوری مازندران یک پارک علم و فناوری در شهر ساری می باشد

    نظرات