«هارمونیک» الماسی یگانه در صنعت مبلمان

«هارمونیک» الماسی یگانه در صنعت مبلمان

«هارمونیک» الماسی یگانه در صنعت مبلمان

«هارمونیک» الماسی یگانه در صنعت مبلمان

مجتمع بسیار جذاب و چشم‌نواز هارمونیک‌سنتر پس از سپری کردن پنج سال زمان برای ساخت، در یکی از شاهراه‌های اصلی کشور، نبش اتوبان تهران- کرج راه‌اندازی شد. مجموعه‌ای که به واسطه طراحی‌های بی‌نظیری که از خود به نمایش گذاشته است در کنار مشتریان و مخاطبان صنعت مبلمان، به‌عنوان نمونه‌ای منحصر به فرد و خاص میزبان طراحان، معماران و دانشجویان رشته معماری و طراحی داخلی است. مدیرفروش نمایندگی‌های برند هارمونی از مجتمع هارمونیک‌سنتر و روند فعالیت‌هایش گفته است که در ادامه می‌خوانید.

بیوگرافی کوتاهی از خودتان ارائه داده و از حضورتان به‌عنوان مدیرفروش نمایندگی‌های‌ هارمونی، در مجتمع ‌هارمونیک‌سنتر بگویید.

منا سلیمیان هستم، متولد تیرماه ۱۳۶۳. رشته اصلی تحصیلی من نرم‌افزار بوده است اما با توجه به مسیرکاری و علاقه‌مندی شخصی دوره‌های MBA را گذراندم و در سال ۱۳۸۶ با مجموعه ‌هارمونی آشنا شدم.

شرکت‌ هارمونی فعالیت خود را با هدف پاسخگویی به نیازهای جامعه مدرن شهری ایران و همچنین مشارکت در ارائه و گسترش فضاهای پویا و خلاق در حوزه معماری و طراحی داخلی با برند چوبشار از ۱۳۷۴ آغاز و از سال ۸۴ در زمینه واردات محصولات مرتبط از سراسر جهان نیز ورود کرده است. زمینه اصلی فعالیت شرکت از دکوراسیون داخلی منزل شروع شده و امروزه در زمینه‌های مختلف از طراحی داخلی و مبله کردن فضاهای تجاری تا مگامال‌ها فعالیت کرده است. این شرکت به‌عنوان یک برند مطرح در کشور جوایز بین‌المللی گوناگونی را هم از آن خود کرده است. ‌هارمونیک‌سنتر نیز هرگونه خدمات مرتبط با طراحی داخلی (در مراکز تجاری و منزل و...) را با توجه به سابقه خود در تولیدات مبلمان ارائه می‌دهد.

لطفا بفرمایید ایده راه‌اندازی و ساخت مجتمع تجاری‌ هارمونیک‌سنتر برای ارائه خدمات این حوزه چطور ایجاد شد؟

از آنجا که ما مخاطبان بسیاری در سراسر کشور و حتی کشورهای دیگر داشته‌ایم و اینکه گروه طراحی‌ هارمونی قابلیت بسیار بالایی در ارائه ایده‌های خود در زمینه طراحی داخلی به مشتریان دارد، بر آن شدیم تا با ایجاد فضایی مناسب برای ادامه این روند، تخصص شرکت ‌هارمونی را با جمع‌آوری برندهای مختلف در یک فضای دلنشین و ارائه بیشترین و ایده‌آل‌ترین خدمات به مشتریان در معرض نمایش بگذاریم.

به گفته مشتریان این فضا بسیار منحصر به فرد است. قابل ذکر است که مجتمع‌ هارمونیک‌سنتر از معدود بناهایی است که تلفیقی از تاریخ و مدرنیته را به نمایش درآورده است.

چه محصولاتی در ‌هارمونیک‌سنتر به مشتریان ارائه می‌شود؟

تمرکز فعالیت ‌هارمونیک‌سنتر روی مبلمان و اکسسوری است اما تمام مواد مربوط به طراحی داخلی نیز در این مجموعه ارائه می‌شود.

چه برندهایی در این مجموعه مشغول به ارائه خدمات هستند؟

برندهای فعال در مجموعه‌ هارمونیک‌سنتر، زیرمجموعه‌های شرکت ‌هارمونی هستند و ازجمله آنها می‌توان به اینها اشاره کرد:

  • Harmony Furniture
  • Choobshar
  • Baroque
  • C ;C
  • Harmony Accessories
  • Ponte loce
  • Harmony Ourdoor
  • CASA NOVA
  • Harmonic Café
  • Harmony Art gallery

علت انتخاب شهر کرج برای ساخت این مرکز تجاری چه بود؟

از آنجا که محل قرارگیری فروشگاه نبش اتوبان تهران- کرج است دسترسی به این مجموعه بسیار آسان شده است، زیرا عمده مشتریان ما ساکن تهران هستند و به راحتی و بدون مسیرهای پرترافیک شهری می‌توانند از مجموعه بازدید کنند. از طرفی مشتریان ساکن شهرهای دیگر نیز در مسیر مناسبی برای دسترسی به ‌هارمونیک‌سنتر قرار می‌گیرند. ضمن اینکه فروشگاه ‌هارمونی با متراژی حدود پنج‌هزار مترمربع ایجاد شده است و ایجاد چنین فضایی در داخل شهر تهران با چنین دسترسی آسانی به مراتب سخت و شاید غیرقابل انجام بود.

استقبال مردم کرج و تهران طی مدت فعالیت‌ هارمونیک‌سنتر به چه صورت بوده است؟ آیا از سایر شهرهای کشور هم استقبالی را شاهد بوده‌اید؟

با اینکه‌ هارمونیک‌سنتر برای جذب مخاطب از روش‌های چندانی برای تبلیغات استفاده نکرده، اما شاهد استقبال بسیار خوبی از سوی مشتریان بوده است. هارمونیک‌سنتر مفتخر است که با ایجاد فضایی مناسب توانسته است میزبان مخاطبانی باشد که صرفا به جهت بازدید و دریافت ایده وارد مجموعه می‌شوند. ضمن اینکه با وجود شرایط اقتصادی، شرکت‌ هارمونی بیشتر تمرکز خود را بر تولیدات داخل کشور معطوف کرده است.

در برخی شهرهای نزدیک به تهران و مناطق معروف در تهران، مجتمع‌هایی با عملکرد مشابه ‌هارمونیک‌سنتر مشغول به فعالیت هستند. این بحث رقابتی را با توجه به اینکه ممکن است از لحاظ قیمتی برای مشتریان ایده‌آل‌تر به نظر برسند، چطور ارزیابی می‌کنید؟

به هرحال بحث رقابتی در هر زمینه‌ای وجود دارد اما مجموعه ‌هارمونی بسیار خوشحال است که با دوستان خود رقابت سالمی دارد، زیرا رقابت زمینه‌ساز پیشرفت است.

البته این موضوع رقابت بیشتر در بحث محصولات مطرح می‌شود، چراکه به جرات می‌توان گفت مجموعه‌ هارمونیک‌سنتر فضایی منحصربه‌فرد و بسیار متنوع را در مقایسه با نمونه‌هایی با کاربری‌های مشابه در داخل و خارج از کشور به خود اختصاص داده است.

مجموعه‌ هارمونیک در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی چه مواردی را مدنظر قرار داده است؟

باید به این نکته اذعان داشت که برند ‌هارمونی پشتوانه‌ای به نام طراحی و هنر دارد و در حقیقت یک برند تجاری نیست. همین عامل سبب راه‌اندازی خانه هنر ( Harmony Atr gallery ) مجموعه شد تا میزبان رویدادهای هنری مختلف که شاید نتوان همه را نام برد (همچون اجرای کنسرت‌هایی با هدف حمایت از کودکان دارای شرایط خاص‌، همایش‌های گوناگون هنری و برپایی گالری نقاشی برای هنرمندان با هر شرایط مالی برای حمایت از آنها) باشد.

شما به‌عنوان یکی از بانوان برگزیده موثر و مدیر در صنعت خرده‌فروشی و مراکز تجاری کشور، حضور بانوان و بهره‌گیری از توانمندی‌های آنان را چقدر در پیشرفت این صنعت در کشور ضروری می‌دانید؟

با وجود اینکه موضوع جنسیتی همچنان در کشور ما مطرح است اما واضح است که بانوان در حوزه تجارت و صنعت کشور موثر بوده و عملکرد متفاوت و بسیار قابل قبولی از خود نشان داده‌اند. من به‌عنوان یکی از برگزیدگان از سوی مجموعه خوب تجارت طلایی، معتقدم که باید فضای بیشتری برای حضور زنان در این عرصه مدنظر قرار گیرد.

در پایان از مجموعه تجارت طلایی تشکر می‌کنم که با ثبات قدم و داشتن یک تیم موفق و قوی روزبه‌روز در حال پیشرفت است.

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

منبع خبر

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

    نظرات