امسال ۳۸ محصول فناور، آماده حضور در نمایشگاه است


مدیر مراکز رشد پارک علم ‌و فناوری خراسان گفت: از مجموع شرکت‌های مستقر در پارک علم ‌و فناوری خراسان، ۳۸ محصول فناور را گزینش کرده‌ایم و در نمایشگاه حضور دارند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان؛ سید ایمان شریعتی، مدیر مراکز رشد پارک علم ‌و فناوری خراسان در افتتاحیه جشنواره و نمایشگاه گرامیداشت پژوهش و فناوری که در محل نمایشگاه بین‌اللملی برگزارشد، اظهار کرد: امسال پارک علم و فناوری خراسان برای هفته پژوهش برنامه‌ریزی‌های زیادی انجام داده است. از مجموع شرکت‌های مستقر در پارک علم ‌و فناوری خراسان، ۳۸ محصول  فناور را گزینش کرده‌ایم که در نمایشگاه حضور دارند.

وی افزود: از مجموعه ۱۰رونمایی منتخب استان، دو محصول به پارک علم ‌و فناوری خراسان اختصاص پیدا کرده است. محصولات در حوزه‌های مختلف رشد یافته‌اند و در حال فعالیت هستند.

مدیر مراکز رشد پارک علم‌ و فناوری خراسان ادامه داد:  مجموع محصولات ارائه شده در نمایشگاه در حوزه های نفت، گاز، انرژی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، صنایع فرهنگی، کشاورزی، غذایی، تجهیزات پزشکی و مواد شیمیایی و نانو، محصولات مکانیک و ماشین سازی است. در واقع این محصولات حاصل آخرین فعالیت شرکت‌ها در یک سال اخیر بوده و می‌توانند به توسعه اقتصاد دانش بنیان کمک شایانی کنند.

شریعتی گفت: امیدواریم نمایشگاه برای عرضه این نوع محصولات و با جذب سرمایه‌گذران و منابع مالی در کنار این پروژه‌ها بتوانند زمینه‌ساز تجاری‌سازی این محصولات باشد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات