دوازدهمین کافه دیجیتال مارکتینگ مشهد به میزبانی پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد

دوازدهمین کافه دیجیتال مارکتینگ مشهد به میزبانی پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد


زمان: دوشنبه ۱۸ آذرماه ۱۳۹۸

مکان: ساختمان سجاد پارک علم و فناوری خراسان

دوازدهمین کافه دیجیتال مارکتینگ مشهد در تاریخ ۱۸ آذرماه ۱۳۹۸ و به میزبانی مرکز رشد ICT پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان به نقل از مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات، در این نشست که با موضوع گوگل آنالتیکس و با ارائه ی الیاس علی پور مدیر مارکتینگ مانیشن بود، به کاربردهای داده های آنالیتیکس در توسعه و سودآوری کسب و کار پرداخته شد. ایشان این نکته را یادآور شد که بااستفاده از سرویسهای آنالتیکس می توان کاربران را در سایت نگه داشت و محصول مورد نظر را به آن ها ارائه نمود. گوگل آنالتیکس به ما کمک می کند تا محصول بهتر و بیشتری را به فروش برسانیم و ضمن فروش مطلوب رضایت مشتری را کسب نماییم.
در پنل گفتگو نیز رسول زارع به بیان تحربه خود در سی فایو پرداخت و به این نکته اشاره نمود که با استفاده از کمپین های تبلیغاتی می توان چند برابر هزینه ای که صرف کمپین تبلیغاتی شده را به دست آورد.
حمید چرمفروشان بنیان گذار مانیشن به این نکته اشاره نمود که یک دیجیتال مارکتر بایستی پربازدیدترین صفحات سایت خود را بشناسد و کانال های اصلی ورود به سایت خود را بررسی کند تا طی این تحلیل ها حرکت و رفتار کند.
حامد سعیدی هم بنیان گذار سلام ساختمان و مهدی گلچین نیز به تجربه ی خود در CRO پرداختند.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات