حدود پنج میلیارد تومان برای طرح اکچویترهای Gas over Oil سرمایه‌گذاری شده است


مدیرعامل شرکت پدیده انرژی پارسیان گفت: حدود دو سال است طرح طرح "اکچویترهایGas over Oil با انواع سیستم‌های کنترل" به صنعت نفت و گاز ارائه می‌شود و تا کنون حدود پنج میلیارد تومان برای آن سرمایه‌گذاری شده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان؛ محمد رضا عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار پارک علم‌و فناوری خراسان در خصوص این طرح اظهار کرد: اکچویترهای Gas over Oil تجهیزی با مکانیزم خاص است. این تجهیز بدون دریافت انرژی از بیرون می‌تواند به وسیله فشار خط لوله، شیرهای بال ولو (Ball valve) خطوط انتقال نفت یا گاز را باز و بسته کند.

وی افزود: این تجهیز بعد از اینکه توانست این نیروی محرکه را ایجاد کند، قابلیت نصب انواع سیستم‌های کنترل را برای فرمان‌پذیری فراهم کرده و یکی از سیستم‌های کنترل خطوط نفت و گاز است که توان تشخیص سنسور شکستگی خط لوله را دارد.
عابدینی ادامه داد: این تجهیز به هنگام شکستکی عمدی یا ناگهانی به صورت اتومات شیر را می‌ببند و از هدر رفتن فشار خط جلوگیری می‌کند و در مسائل ایمنی بسیار خوب عمل کرده است.

وی بیان کرد: دانش فنی بیش از هزار و پانصد قطعه از این تجهیز به صورت کامل در شرکت پدیده انرژی پارسیان تهیه شده است. در واقع در تهیه این تجهیز به‌ خودکفایی و بومی شدن در استان رسیده‌ایم.

مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت پدیده پارسیان گفت: اکچویترهای Gas over Oil تاییدهای لازم را گرفته و‌ حدود دو سال است که این تجهیز به صنعت نفت و گاز ارائه می‌شود و تا کنون حدود پنج میلیارد تومان برای آن سرمایه‌گذاری شده است.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات