جابجایی مرزهای فناوری جهان توسط دانشمندان...

جابجایی مرزهای فناوری جهان توسط دانشمندان...

جابجایی مرزهای فناوری جهان توسط دانشمندان ایرانی

جابجایی مرزهای فناوری جهان توسط دانشمندان ایرانی

اولین گیت فروشگاهی RM دنیا دستاوردی از اقتصاد دانش بنیان در سایه ی عنایات اهل بیت(س) در روز نهم مهر ماه در نمایشگاه IPAS۲۰۱۹ رونمایی شد. محمدصادق ثانوی، مدیرعامل شرکت‌ دانش‌بنیان ایمن موج سازنده ی گیت های ضد سرقت با فناوری RM اظهار داشت: گیت‌های ضد سرقت تا به حال از دو نوع فناوری RF و AM بوده‌اند که لیبل‌های این دو فرکانس کاملا متفاوت است. لیبل AM کارایی بالاتر و قیمت بالاتری دارد و لیبل RF کارایی پایین تر و قیمت مناسب تری دارد . گیت ضد سرقت جدید سازگار با همه کالاهاست و شما می‌توانید برای یک فروشگاه و یا یک هایپرمارکت از هر دو این فرکانس‌ها استفاده کنید . وی ادامه داد: هر دو فناوری RF و AM ، فرکانس و لیبل مخصوص به خود را دارند و برای محصولات به‌ خصوصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در فناوری های RF و AM به علت تداخلی که امواج دو فرکانس برای هم به وجود می‌آوردند، هیچگاه نمی‌شد از آنها هم‌زمان باهم در یک دستگاه استفاده کرد. اما به وسیله گیت‌های جدید ما با فناوری RM این مشکل برطرف شده و کاربران می‌توانند از هر دو فرکانس تجمیع شده در این گیت استفاده همزمان داشته باشند. ما با تحقیقات زیاد و تلاش بسیار توانستیم دستگاهی بسازیم که همزمان هر دو مدل لیبل را شناسایی کند .

در گیت‌های تولید شده در شرکت ایمن موج مشکلات گیت‌های خارجی را هم رفع کرده‌ایم

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان پارک علم و فناوری خراسان، بیان کرد: ویژگی دستگاه‌هایی که به وسیله شرکت ما تولید می‌شود این است که از لحاظ دقت و کارایی بسیار دقیق هستند. ما در این سالها توانستیم بسیاری از نواقص و مشکلات گیت‌های خارجی را در گیت های تولیدی خود رفع کنیم در این دستگاه هم ، مانند دستگاه های قبلی از سیستم‌های آنتی نویز و ضد تداخل و خطا استفاده شده است . مهندس ثانوی افزود: این گیت ضد سرقت جدید نمونه اولیه است که نتیجه سال‌ها تلاش و تجربه شرکت ما در حوزه گیت‌های ضد سرقت است و با این پیش زمینه توانستیم در نهایت هر دو فرکانس را بدون اینکه اختلالی در کارکرد یکدیگر بگذارند در یک دستگاه ترکیب کنیم . وی تشریح کرد: در مدت کوتاهی که گیت‌های جدید ما با فناوری RM در نمایشگاه بین‌المللی امنیت تهران ( IPAS۲۰۱۹ ) رونمایی شده، از چند فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ سفارش خرید داشته‌ایم و طبق برنامه در آینده نزدیک این گیت‌ها در بازارهای داخلی و بین‌المللی عرضه خواهد شد .

ما به لطف خدا تا کنون امنیت بیش از ۱۰٫۰۰۰ فروشگاه در ایران و بیش از ۱۵۰ فروشگاه را در کشورهای امارات، عمان، عراق و افغانستان توسط محصولات دانش بنیان خود تامین نموده ایم و به امید خدا چنین آِینده‌ پرباری را برای گیت‌ جدیدمان با فناوری RM هم پیش‌بینی می‌کنیم . مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان پارک علم و فناوری خراسان، اظهار کرد: ما از سال ۸۸ در پارک علم و فناوری خراسان شروع به فعالیت کرده‌ایم و ایده اصلی شرکت نیز تولید گیت‌های ضد سرقت بوده است. این گیت‌ها در آن سال تماما وارداتی بوده و نمونه داخلی نداشت و ما توانستیم این دستگاه ها را بومی سازی کنیم . ثانوی افزود: در حال حاضر شرکت ما دوره رشد خوبی را گذرانده است به طوری که یکی از ۵ برند برتر جهانی از نظر کیفیت محصول هستیم . ما توانستیم در خارج از کشور هم شعبه ای تاسیس کنیم . در حال حاضر تمامی محصولات ما با قیمت بسیار پایین تری نسبت به مدل‌های خارجی و با کیفیتی بسیار بالاتر عرضه می گردد .
گیت‌های ضد سرقت با فناوری RM مرزهای فناوری جهانی را جابه‌جا کرده است.
وی ادامه داد: فعالیت کلی شرکت حول طراحی و تولید گیت‌ های ضد سرقت بوده و این کار را به نحوی انجام داده است که ما توانستیم نیاز بازار را تامین کنیم و در محصولاتمان صادرات نسبتا خوبی داشته‌ایم. پیش‌بینی می‌کنیم محصول جدیدمان که در دنیا بی‌نظیر است و مرزهای فناوری جهانی را جابه‌جا کرده است، بتواند افزایش چشم گیری در افزایش نرخ صادرات ما داشته باشد .


بخشی از دستاوردهای شرکت ایمن موج به شرح ذیل می باشد :
شرکت فناور(دانش بنیان) برتر استان خراسان در سال ۹۰
قرار گرفتن در میان ۱۰طرح برگزیده ی جشنواره علم تا عمل وزارت علوم در سال۹۱
قرار گرفتن در میان ۷ برند برتر دانش بنیان کشوری در سال۹۲
کسب استانداردهای بین المللی در سال ۹۳ بر روی محصولات مختلف
بیش از ۱۰ نوآوری اصلی که برای برخی از آنها ثبت اختراع صورت گرفته است
طراحی دستگاههای منحصر به فرد در دنیا طی سال های ۹۴ ، ۹۵ و ۹۶
تاییدیه ی دانش بنیان درجه ۱ از نظر وزارت علوم در سال ۹۷
یکی از ۵ تولید کننده ی برتر گیت های فروشگاهی دنیا از منظر فناوری و کارایی
و . . . .

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

منبع خبر

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

    نظرات