رونمایی از کنترل ولو آنتی نویز شرکت برناصنعت عضو پارک علم و فناوری خراسان رضوی

رونمایی از کنترل ولو آنتی نویز شرکت برناصنعت عضو پارک علم و فناوری خراسان رضوی


از محصول کنترل ولو آنتی نویز شرکت برناصنعت در افتتاحیه بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری تهران با حضور وزیر علوم و معاون علمی و فناوری رئیس جمهور رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان، در آیین افتتاحیه بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری تهران با حضور وزیر علوم و معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از طرح کنترل ولو آنتی نویز (کاهنده نویز) با تریم از نوع صفحه ای محصول شرکت برناصنعت عضو امورموسسات پارک علم و فناوری خراسان رضوی رونمایی شد.

مهندس ممتحن مدیرعامل شرکت برناصنعت توس، درخصوص طرح رونمایی شده در نمایشگاه گفت: در دنیای صنعتی امروز محیط زیست انسان با خطرات گوناگون مواجه است که در این میان آلودگی صوتی در جایگاه سوم بعد از آلودگی هوا و آلودگی آب ها قرار دارد. وی ضمن اشاره به اینکه نویز، محصول جانبی تبدیل انرژی است و باتوجه به اینکه تقاضا برای انرژی درحال افزایش است، درنتیجه تولید نویز نیز روندی افزایشی دارد که کاهش نویز ایرودینامیک در کنترل ولوها حائز اهمیت است.

ممتحن ادامه داد: طی طراحی چند نوع از تریم های صفحه ای لایه ای به این نتیجه رسیدیم که جت های خروجی از کانال ها خود سبب تقویت نویز می شوند و درنتیجه طراحی جدیدی از تریم ها با قابلیت کاهش نویز شدید و کاهش فشار زیاد در شرکت برنا صنعت توس ساخته شد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات