عرضه دستاوردهای ۱۰ شرکت فناور در ۲۰مین نمایشگاه

عرضه دستاوردهای ۱۰ شرکت فناور در ۲۰مین نمایشگاه

بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار با شعار «پژوهش اثربخش و فناوری ارزش‌آفرین در خدمت رونق تولید» به دبیری اجرایی پارک علم و فناوری گیلان در سالن‌های پنج، شش، هفت، ۲۵ و ۲۷ محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهوری افتتاح شد .

در نمایشگاه امسال ۴۱ دانشگاه، ۲۴ پژوهشکده، ۳۴ پارک علم و فناوری و ۲۵ مرکز رشد در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار تهران حضور دارند و پارک علم و فناوری گیلان همانند پارک های کشور با هدف ارائه دستاوردهای برخی از شرکت های فناور، حضور دارد و توانست در نخستین روز از افتتاح نظر مخاطبان را به خود جلب نماید.

در نمایشگاه امسال ۱۰ شرکت فناور و دانش بنیان گیلان حضور داشته و علاوه بر آن، دبیرخانه دائمی پارک‌های علم و فناوری کشورهای اسلامی که در پارک علم و فناوری مستقر است به همراه دو شرکت خارجی از کشورهای ترکیه و آذربایجان حضور دارند.

پارک علم و فناوری گیلان به عنوان دبیر اجرایی بیستمین نمایشگاه هفته پژوهش کشور در سالن ۵ این نمایشگاه با حضور شرکت‌های طراح و سازنده پهپاد کشاورزی، تولیدکننده بتن متخلخل، تولیدکننده موتور جت در ابعاد و سایزهای مختلف، صنایع خلاق و تولیدکننده روغن‌زیتون فرابکر مورد توجه بازدید کنندگان قرار گرفته است.

در بیستمین نمایشگاه بیش از ۴۶۰۰ فناوری در سامانه ثبت شده که مورد داوری نیز قرار گرفته است و نکته قابل توجه اینکه امسال برخی از ارائه طرح ها در سامانه TRL به سرمایه گزاران مرتبط است.

در مراسم افتتاح این نمایشگاه که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین معاون فناوری ریاست جمهوری انجام و از ۴۰ فناوری برتر رونمایی شد که یکی از این فناوری ها مربوط به استان گیلان و در حوزه شهر و خانه هوشمند است که از استان گیلان منتخب و توسط وزیر علوم و معاون رئیس‌جمهور رونمایی شد.

گفتنی است پارک علم و فناوری گیلان در بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور با هماهنگی وزارت عتف ۱۶ عنوان کارگاه آموزشی و تخصصی در پنل‌ها و سخنرانی‌های علمی در طول چهار روز از نمایشگاه برگزار می نماید.

تصاویری از اولین روز برپایی بیستمین بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور...

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گیلان

منبع خبر

پارک علم و فناوری گیلان

پارک علم و فناوری گیلان

پارک علم و فناوری گیلان یک پارک علم و فناوری در شهر رشت می باشد

    نظرات