صیانت از زمین طرح جامع پارک، وظیفه ی شورای شهر یزد است

صیانت از زمین طرح جامع پارک، وظیفه ی شورای شهر یزد است

کمیسیون شهر هوشمند شورای شهر یزد، یکشنبه ۲۴ آذر ماه ۹۸ برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد طی این نشست که با حضور سید حسین آزادی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر یزد، حمیدرضا قمی، سخنگوی شورا، محمد مهدی لطفی، رئیس پارک علم و فناوری یزد و محمد قویدل، مدیر روابط عمومی پارک برگزار شد، زمینه های همکاری شورای اسلامی شهر یزد و پارک علم و فناوری یزد مطرح شده و مورد بررسی قرار گرفتند.
محمد مهدی لطفی با اشاره به لزوم ایجاد همکاری ها با حوزه مدیریت شهری گفت: پارک علم و فناوری یزد باید در اکوسیستم نوآوری استان ارتباط موثری با نهادهای شهری داشته باشد و در حال حاضر دو هدف اصلی را در همکاری با شورای اسلامی شهر و شهرداری دنبال می کنیم .
وی در ادامه جایگاه پارک یزد در کشور را یادآور شد و تصریح کرد: پارک علم و فناوری یزد از سال ۸۰ تاسیس شد و دومین پارک کشور است که در مجموعه وزارت علوم و شبکه پارک های کشور، به لحاظ قدمت، عملکرد و تاثیرگذاری زبانزد است.
لطفی مالکیت بخش خصوصی و شخصیت شرکتی را یکی از الزامات شرکت های رشد یافته در مسیر رشد فناوری دانست و با اشاره به مشکلات زمین طرح جامع، خواستار همراهی مسئولان استانی برای حل مشکل سند واگذاری زمین طرح جامع پارک شد.
رئیس پارک علم و فناوری یزد همچنین ضمن تشریح واحدها و شرکت های مستقر در پارک، بر آمادگی پارک علم و فناوری یزد برای همکاری با شهرداری و شورای شهر تاکید کرد.
حمیدرضا قمی سخنگوی شورا نیز با تاکید بر این نکته که صیانت از زمین طرح جامع پارک از وظایف شورای اسلامی شهر یزد است، موقعیت آن را بهترین نقطه برای استقرار صنایع دانش بنیان و پاک دانست و با اشاره به ظرفیت‌های پارک علم و فناوری یزد، از اقدامات موثر آن مجموعه تقدیر و از پیشنهادات پارک در خصوص همکاری های مشترک از جمله برگزاری رویدادهای فناورانه جهت مواجهه با چالش‌های شهری و تقویت و بازپیرایی محله های نوآوری استقبال نمود.
وی همچنین بر استفاده از ظرفیت پارک علم و فناوری یزد و شرکت های مستقر در حوزه شهر هوشمند تاکید کرد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری یزد

منبع خبر

پارک علم و فناوری یزد

پارک علم و فناوری یزد

زندگی با طعم فناوری ایرانی

    نظرات