سعی داریم تولید کانکتورهای صنعتی و پزشکی را بومی سازی کنیم

سعی داریم تولید کانکتورهای صنعتی و پزشکی را بومی سازی کنیم


مدیرعامل شرکت کارن افزار در گفت و گو با روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان در حاشیه بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری تهران گفت: سعی داریم تولید کانکتورهای صنعتی و پزشکی را بومی سازی کنیم.

مهندس پوراکبر مدیرعامل شرکت کارن افزار عضو مرکز رشد جامع پارک علم و فناوری خراسان ضمن حضور در نمایشگاه پژوهش و فناوری تهران، با اشاره به اینکه بحث کانکتور در بسیاری از مقوله ها کاربرد دارد، گفتک ذاکرات خوبی درخصوص بومی سازی داخلی و اعلام نیازها در حوزه کانکتورهای صنعتی، کانکتورهای پزشکی و ... صورت گرفت.

وی همچنین یکی از پتانسیل‌های خوب این نمایشگاه را وجود صندوق‌های سرمایه‌گذاری سالانه دانست.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه حوزه کاری شرکت ما طراحی، تولید و تست انواع کانکتورهای الکتریکی است بازار هدف گسترده ای را شامل می شود، از جمله: تجهیزات پزشکی، حمل و نقل ریلی، حمل و نقل خودرویی، هوایی، فضایی و مخابراتی

مهندس پوراکبر اظهار کرد: با بررسی اعلام نیازهای صورت گرفته متوجه شدیم در حوزه‌های مختلف امکان همکاری وجود دارد از جمله دستگاه دیالیزی بود که ساخته شده و تنها برای مشکل کانکتور، این دستگاه خوابیده است.

مهندس پوراکبر ضمن یادآوری دریافت یارانه تجاری سازی در نمایشگاه پژوهش پارسال توسط شرکت کارن افزار در تهران، از حضور در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری امسال نیز ابراز خرسندی کرد.

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت کارن افزار ادامه داد: کانکتورهای الکتریکی و مخابراتی به عنوان یکی از مهمترین اتصالهای سیستم های ارتباطی می باشد که تاثیر بسیار زیادی بر قابلیت اطمینان سیستم ها دارد. کانکتورهای الکتریکی دارای فناوری های مختلفی در حوزه تست و تولید می باشد. فناوری های پوشش، فناوری های سریع، تست های ویژه و ... از جمله این فناوری ها می باشد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات