انتخاب پارک علم و فناوری کردستان به عنوان یکی از غرفه‌های برتر نمایشگاه ملی هفته پژوهش، فناوری و فن‌بازار سال ۹۸

انتخاب پارک علم و فناوری کردستان به عنوان یکی از غرفه‌های برتر نمایشگاه ملی هفته پژوهش، فناوری و فن‌بازار سال ۹۸

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری کردستان، این لوح تقدیر از طرف دبیر ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری و دبیر اجرایی نمایشگاه، به پاس قدردانی از حضور فعال در نمایشگاه و تلاش پارک کردستان در عرصه علم و فناوری اهدا شد. سطح فناوری ارائه شده، حضور صاحبان فناوری، غرفه سازی، چیدمان، ارائه مناسب فناوری‌ها در غرفه، حضور مسئول غرفه و تعامل با بازدیدکنندگان و متقاضیان فناوری (B۲B, B۲C) از شاخص‌های انتخاب غرفه برتر در بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار می‌باشد.

علاوه بر پارک علم و فناوری کردستان، پارک‌های علم و فناوری گیلان، تهران، کرمانشاه، آذربایجان غربی، مرکزی و سیستان و بلوچستان به عنوان غرفه برتر معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

گفتنی است، بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار با شعار "پژوهش اثربخش، فناوری ارزش آفرین و رونق تولید ملی"  ۲۶ تا ۲۹ آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد و پارک علم و فناوری کردستان به همراه واحدهای فناور منتخب شامل تعاونی نوین پرداز ژیرو، شرکت نرم افزاری ساراتی، رایانش ابری کردستان، میدیا تجهیز شیمی، سبک لوله نوین، ژیران دانش پژوهان فناور و اهورا پرداز کردستان در این نمایشگاه حضور یافتند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری کردستان

منبع خبر

پارک علم و فناوری کردستان

پارک علم و فناوری کردستان

پارک علم و فناوری کردستان یک پارک علم و فناوری در شهر سنندج می باشد

    نظرات