جلسه تودیع و معارفه معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری گیلان

جلسه تودیع و معارفه معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری گیلان



ظهر روز شنبه مورخ ۹۸/۹/۳۰ جلسه تودیع و معارفه معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری گیلان با حضور ریاست، مدیران و همکاران در محل سالن جلسات ریاست پارک علم و فناوری گیلان برگزار شد.


در بخشی از این مراسم دکتر باستی رییس پارک علم و فناوری گیلان ضمن خسته نباشید به همکاران به منظور برگزاری هفته پژوهش و فن بازار ملی کشور در هفته گذشته از زحمات و تلاش ۳۰ ساله مهندس تکریمی معاون پیشین پارک علم و فناوری گیلان تقدیر نمودند و همچنین به  مهندس لیاقت ورز که معاونت پشتیبانی پارک علم و فناوری گیلان را برعهده گرفتند تبریک گفتند.


در ادامه مهندس تکریمی از حضور چند ساله خود در جمع همکاران پارک علم و فناوری گیلان ابراز خرسندی کردند و از همه واحد ها بابت همکاری های صمیمانه در دوران خدمت خود تشکر و قدردانی نمودند.


ایشان برای همه دوستان و همکاران پارک علم و فناوری گیلان آرزوی موفقیت کردند و همچنین به مهندس لیاقت ورز به منظور تقبل این مسولیت تبریک گفتند و برای ایشان هم آرزوی توفیق و موفقیت روز افزون داشتند.


مهندس لیاقت ورز معاون پشتیبانی جدید پارک علم و فناوری گیلان ضمن آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای مهندس تکریمی، زحمات چند ساله ایشان را قدردان بودند و از ریاست و مجموعه پارک علم و فناوری گیلان به منظور اعتماد به ایشان و در اختیار گذاشتن پست معاونت پشتیبانی تشکر کردند.


ایشان در ادامه سخنان خود هم دلی و همکاری را شرط پیشرفت مجموعه دانستند و از همه به منظور تحقق این امر خواستند که در ادامه راه وی را یاری کنند .


سپس مدیران و همکاران، هر کدام به نوبه خود از زحمات مهندس تکریمی تشکر و قدردانی کردند و همچنین جایگاه جدید مهندس لیاقت ورز را به ایشان تبریک گفتند و برای هر دوعزیز آرزوی سلامتی و توفیق داشتند.


در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از زحمات مهندس تکریمی معاون پشتیبانی اسبق پارک علم و فناوری گیلان تقدیر شد وهمچنین حکم معاونت مهندس لیاقت ورز به ایشان از جانب رییس پارک اهدا گردید.


لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گیلان

منبع خبر

پارک علم و فناوری گیلان

پارک علم و فناوری گیلان

پارک علم و فناوری گیلان یک پارک علم و فناوری در شهر رشت می باشد

    نظرات