انعقاد دو قرارداد سرمایه گذاری خطر پذیر توسط صندوق پژوهش و فناوری استان یزد

انعقاد دو قرارداد سرمایه گذاری خطر پذیر توسط صندوق پژوهش و فناوری استان یزد

به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری استان یزد، قرارداد سرمایه گذاری میان صندوق پژوهش و فناوری استان یزد و شرکت دیرگداز آگرین، در زمینه تولید یک ماده استراتژیک به کار رفته در مواد نسوز به نام آلومینات کلسیم به امضای محمد سپهر، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد و شیدا، مدیرعامل شرکت دیرگداز آگرین رسید.
این مجموعه با ۵۰۰۰ تن ظرفیت برای اولین بار در کشور قرار است با حمایت صندوق نواوری کشور و صندوق پژوهش و فناوری استان یزد با سرمایه گذاری خطرپذیر حدود ۱۲ میلیارد تومان فعالیت خود را ادامه دهد و شرکت دیرگداز آگرین نیز مجری این طرح خواهد بود.
قرارداد دیگر میان صندوق پژوهش و فناوری استان یزد و شرکت بهین نانو ذرات پارس به امضای محمد سپهر، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد و سلطانی، مدیرعامل شرکت بهین نانو ذرات پارس رسید.
گفتنی است، محصول این شرکت ماده ی جایگزین اکسید روی است که هزینه ی تولید آن حدودا یک سوم اکسید روی است و می تواند نیاز صنعت کاشی و سرامیک و لاستیک سازی را برطرف کند. مجموع سرمایه گذاری صندوق حدود ۲.۵ میلیارد است که به پشتوانه ی صندوق نوآوری و شکوفایی کشور انجام خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت صندوق پژوهش و فناوری استان یزد

منبع خبر

صندوق پژوهش و فناوری استان یزد

صندوق پژوهش و فناوری استان یزد

صندوق پژوهش و فناوری استان یزد یک سرمایه گذار در شهر یزد می باشد

    نظرات