رییس پارک علم و فناوری البرز: استفاده از ظرفیت های دانش بنیان و فناور برای توسعه اشتغال با توجه به تحریم ها  ​و با هدف خروج از بودجه متکی به نف

رییس پارک علم و فناوری البرز: استفاده از ظرفیت های دانش بنیان و فناور برای توسعه اشتغال با توجه به تحریم ها ​و با هدف خروج از بودجه متکی به نف

دکتر ربانی رییس پارک علم و فناوری البرز استفاده از ظرفیت های دانش بنیان و فناور برای توسعه اشتغال با توجه به تحریم ها و با هدف خروج از بودجه متکی به نفت ضروری دانست.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، دکتر ربانی روز دوشنبه ۲ دی ماه در حاشیه بازدید دکتر وطن پور مدیر کل دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی از نمایشگاه دستاوردهای فناورانه شرکت های دانش بنیان و فناور در پارک علم و فناوری البرز افزود: استفاده از ظرفیت های دانش بنیان و فناور برای توسعه اشتغال با توجه به تحریم ها و با هدف خروج از بودجه متکی به نفت ضروری است .
وی ادامه داد: امروز با اتکا به ظرفیت های داخلی توانسته ایم به موفقیت های قابل توجه دست یابیم چنانچه در هفته گذشته شرکت های فناور البرز در نمایشگاه پژوهش این استان بیش از ۷ میلیارد تومان قرار داد را با هدف بهبود هرچه بیشتر تو لید داخل به امضا رساندند .
آقای ربانی گفت: همچنین این شرکت های دانش بنیان البرز با حضور در نمایشگاه ملی پژوهش بیش از ۹۴ میلیارد تومان و حدود ۸۰ هزار یورو قرارداد را به امضا رساندند که  در حدود ۲۵ درصد قرار دادهای کشور در این زمینه را تشکیل می داد .
وی اظهار داشت: حجم بالای قراردادهای فناورانه البرز در نمایشگاه های یاد شده حاکی سوق یافتن این استان سمت توانمندی های کشوری است .
رییس پارک علم و فناوری البرز اضافه کرد: در گذشته اگر نیاز به تجهیزات و مواد اولیه از خارج از کشور بود امروز با تکیه بر دانش بومی توانسته ایم در مسیر خود کفایی هر چه بیشتر قرار گیریم .
در نمایشگاه دستاوردهای فناورانه و دانش بنیان البرز با حضور تعدای چشمگیری شرکت های فناور و دانش بنیان، توان این استان در زمینه های تجهیزات پزشکی، دارویی، آرایشی و بهداشتی در معرض نمایش قرار گرفت.
رییس پارک علم و فناوری البرز گفت: این پارک در حالی که تا پایان  سال سه ماه باقی مانده به تعهد خود برای اشتغال ۲۰۰ نفر عمل کرده است .
لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری البرز

منبع خبر

پارک علم و فناوری البرز

پارک علم و فناوری البرز

زمینه فعالیت جامع

    نظرات