۸ توافقنامه تخصیص یارانه تجاری سازی فناوری توسط شرکت های عضو پارک خراسان

۸ توافقنامه تخصیص یارانه تجاری سازی فناوری توسط شرکت های عضو پارک خراسان


۸ توافقنامه تخصیص یارانه تجاری سازی فناوری توسط شرکت های عضو پارک علم و فناوری خراسان در بیستمین نمایشگاه دستاوردهای هفته ملی پژوهش و فناوری به امضا رسید.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان به نقل از واحد خدمات فناوری؛ ۸ توافقنامه تخصیص یارانه تجاری سازی فناوری با رقمی بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال توسط شرکت های عضو پارک علم و فناوری خراسان در بیستمین نمایشگاه دستاوردهای هفته ملی پژوهش و فناوری به امضا رسید.

دبیر علمی پارک علم و فناوری خراسان در رویدادهای نمایشگاه هفته پژوهش پارک علم و فناوری خراسان گفت: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به منظور حمایت از تجاری سازی فناوری، طرح‌ها و محصولات فناورانه و نوآورانه ای که در ایام برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری و فن‌بازار، توافق نامه اولیه فروش و یا سرمایه‌گذاری خود را منعقد نمایند، مورد بررسی و ارزیابی قرار داده و بر اساس ارزیابی های صورت گرفته، به توافق نامه های منجر به قرارداد، درصدی از قرارداد منعقده تا سقف دو میلیارد ریال یارانه اعطاء خواهد کرد. این حمایت مطابق با پیشرفت قراردادهای منعقده تخصیص خواهد یافت.
در این راستا ۸ توافق نامه با رقمی بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال توسط شرکت های فناور عضو پارک در بیستمین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری و فن‌بازار، به امضا رسید.
خنده رو گفت: از این ۸ توافق نامه، یک مورد توافق نامه سرمایه گذاری و هفت مورد توافق نامه فروش محصول فناوری بوده است و فرآیند اخذ یارانه در حال پیگیری است.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات