فرصت همکاری با شرکت Sky Foundation از کشور چین

فرصت همکاری با شرکت Sky Foundation از کشور چین

با توجه به انعقاد تفاهم نامه میان پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری و شرکت Sky Foundation از کشور چین امکان همکاری در حوزه های زیر فراهم شده است:

  • تامین قطعات و تجهیزات:

شرکتهایی که نیاز به تهیه قطعات و تجهیزات مورد نیاز در محصول خود از کشور چین دارند باید لیست محصولات مورد نیاز خود را به همراه کلیه جزییات به زبان انگلیسی تهیه و به ایمیل int.dep@chbstp.ir ارسال نمایند. در صورت اعلام آمادگی شرکت Sky Foundation جهت تامین موارد درخواستی، نماینده شرکت طرف به شرکت متقاضی معرفی شده تا در مورد سایر جزئیات به تبادل نظر بپردازند. تهیه قرارداد بین المللی به زبان انگلیسی با در نظر گرفتن کلیه موارد به عهده شرکت متقاضی می­باشد.

  • بازاریابی محصولات:

شرکتهایی که تمایل دارند که شرکت Sky Foundation برای محصولشان بازاریابی نماید میتوانند کاتالوگ تجاری محصول و لیست قیمت خود را به زبان انگلیسی به ایمیل int.dep@chbstp.ir ارسال نمایند. در صورت اعلام همکاری شرکت Sky Foundation جهت انجام بازاریابی محصول شرکت، نماینده شرکت Sky Foundation به شرکت متقاضی معرفی می­گردد. تهیه قرارداد بین المللی به زبان انگلیسی و کلیه موارد مربوطه (درصد بازاریابی، چگونگی تحویل محصول، حمل و نقل، پرداخت و….) به عهده شرکت می باشد.

مهم: بدیهی است در هر دو حوزه، مسئولیت کلیه امور به عهده شرکت متقاضی می­باشد. بنابر این لازم است در ارسال اطلاعات، تهیه قراردادها و لیست قیمت نهایت دقت اعمال گردد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری

منبع خبر

پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری

پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری

پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری یک پارک علم و فناوری در شهر شهرکرد می باشد

    نظرات