هفتمین نمایشگاه "الکامپ" و اولین نمایشگاه "تلکام" کرمانشاه آغاز به کار کرد

هفتمین نمایشگاه "الکامپ" و اولین نمایشگاه "تلکام" کرمانشاه آغاز به کار کرد

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه، هدایت حاتمی معاون امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، عصر امروز(۹ دی) در مراسم افتتاح این نمایشگاه حمایت از حوزه IT و ICT را از اولویت‌های اصلی استان برشمرد و گفت: از طرح های این حوزه که قابلیت اجرا داشته باشند، حمایت ویژه خواهیم کرد.
حاتمی با بیان اینکه  امروزه IT و ICT در لایه های مختلف زندگی مردم نفوذ کرده، اظهار کرد: این حوزه باید به سمت تعریف کار مشترک با دیگر حوزه‌ها نظیر کشاورزی، صنعت و گردشگری برود که در اینصورت شاهد شکوفا شدن ظرفیت های این بخش‌ها خواهیم بود.
وی به رشد پرشتاب حوزه IT و ICT در سالهای اخیر در دنیا و کشورمان نیز اشاره کرد و با بیان اینکه زیرساخت های مورد نیاز رشد این حوزه تاحد قابل قبولی مهیا شده، گفت: این حوزه جای کار و ظرفیت های خالی بسیاری دارد که باید به آنها توجه نمود.
حامد وفاپور مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه گفت: این نمایشگاه از امروز (۹ دی) فعالیت خود را در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه واقع در انتهای پارک شاهد آغاز کرده و تا ۱۲ دی پذیرای علاقمندان است.
وی از حضور ۳۰ شرکت در این نمایشگاه و در فضایی به وسعت۱۵۰۰ مترمربع خبر داد و عنوان کرد: شرکت‌های حاضر در نمایشگاه از استان‌های کرمانشاه و تهران هستند.
مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه تاکید کرد: در این نمایشگاه انواع خدمات الکترونیکی، فناوری اطلاعات، ماشین‌های اداری، سیستم‌های مخابراتی، موبایل، سیستم‌های ایمنی، هوشمندسازی، نظارت تصویری و ... به علاقمندان ارائه می‌شود.
وفاپور ساعت بازدید از نمایشگاه را نیز هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸عصر اعلام کرد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

منبع خبر

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه یک پارک علم و فناوری در شهر کرمانشاه می باشد

    نظرات