امضای تفاهمنامه همکاری با اداره کل استاندارد استان گیلان

امضای تفاهمنامه همکاری با اداره کل استاندارد استان گیلان

رییس اداره کل استاندار گیلان به همراه هیاتی با حضور در مرکز کارگاهی نیمه صنعتی فشتام از نزدیک با دستاوردهای فناوری شرکت های دانش بنیان آشنا شدند.

در این نشست دکتر باستی رییس پارک علم و فناوری گیلان و معاون فناوری و مدیر مراکز رشد توضیحاتی درباره اهداف و دستاوردهای پارک علم و فناوری گیلان ارائه دادند.

دکتر باستی ضمن معرفی مراکز رشد در خصوص مرکز نوآوری صنایع خلاق توضیحاتی دادند و نکاتی درباره اهداف این مرکز ارائه نمود.

همچنین در این نشست آقای مهندس اسدپور مدیر کارگاه نیمه صنعتی فشتام ضمن خیر مقدم به میهمانان درباره فعالیت‌های این مرکز توضیحاتی ارائه نمود.

در این نشست ، مدیران شرکت‌های فناور مستقر در این مرکز ضمن معرفی دستاورد شرکت و ایده محوری خود برخی از مشکلات حوزه تولید محصولات فناور خود را بیان کردند.

اشکانی پور مدیر کل اداره استاندارد استان گیلان گفت: بحث نشان ملی و اعتماد مردم به این نشان هست و بحث استاندارهای ملی و کارخانه‌ای تعریف شده و در این زمینه و تدوین استاندارهای ملی و ثبت آن با کمک شما شرکت‌های فناور می‌توان این استاندها را ارتقا داد.

وی ادامه داد: تسریع در کار و انجام نیازمندی‌های شرکت‌های فناور از جمله اولویت های این اداره‌کل می‌باشد و برای رفع مشکلات ایشان راه‌کارهایی باید ایجاد کرد تا در کمترین زمان نیازهای ایشان مرتفع شود.

وی در خصوص آزمایشگاهای همکار گفت: براساس روش اجرایی و بحث تایید صلاحیت آن که تحت نظر سازمان ملی استاندارد می باشد که باید تمام آزمایشگاه‌ها در این مسیر اقدام نمایند و برای اخذ این تایید صلاحتی حداکثر همکاری انجام خواهد شد و تا انجا که بتوانیم مشکلات را رفع نماییم.

در این نشست امضای تفاهمنامه همکاری مشترک با اداره کل استاندارد گیلان با پارک علم و فناوری گیلان صورت گرفت و به منظور گسترش همکاری های علمی و فنی در زمینه های مختلف در امور تدوین استاندارهای ملی و بین المللی و حمایت متقابل، تفاهمنامه همکاری منعقد شد.

این تفاهم نامه با امضای آقای داریوش اشکانی پور مدیر کل اداره کل استاندار گیلان و علی باستی رییس پارک علم و فناوری گیلان با هدف ایجاد ارتباط موثر آموزشی و تحقیقاتی طرفین با واحدهای تولیدی و مراکز تجاری و صنعتی، مراکز رشد و همچنین تلاش برای تحقق بند ۲۴ سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی و افزایش پوشش استاندار برای کلیه محصولات داخلی و ترویج آن، به امضا رسید.

در ادامه، این هیات از کارگاه‌های تولیدی و نیم صنعتی شرکت‌های فناور مستقر بازدید و از نزدیک با فعالیت‌های ایشان آشنا شدند.
































لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گیلان

منبع خبر

پارک علم و فناوری گیلان

پارک علم و فناوری گیلان

پارک علم و فناوری گیلان یک پارک علم و فناوری در شهر رشت می باشد

    نظرات