طراحی سوپر اپلیکیشن اسنپ فمیلی توسط گروه اینترنت ایران
مدیر استراتژی گروه اینترنت ایران از تجمیع تمامی خدمات مجموعه اینترنت ایران در یک سوپر اپلیکیشن خبر داد.
به گزارش اکوسیستم، ژوبین علاقبند (مدیر استراتژی گروه اینترنت ایران) در رویداد خبری اسنپ تریپ که در هتل استقلال برگزار شد، اعلام کرد که گروه اینترنت ایران قصد دارد یک سوپر اپلیکیشن ارائه دهد که تمام خدمات این مجموعه را عرضه کند. این خدمات شامل اسنپ، اسنپ باکس، بامیلو، اسنپ تریپ، اسنپ فود میشود.
وی هدف از این تصمیم را تغییر سبک زندگی کاربران و ورود اسنپ فمیلی به فاز بعدی خود دانست و گفت: با ارائه این خدمات به جزو لاینفک زندگی ایرانیان مبدل خواهیم شد و امیدوارم تا با کمک فناوری گوشیهای هوشمند و اینترنت پرسرعت قادر باشیم سطح زندگی هموطنانمان را ارتقاء دهیم و آن را به سطح جهانی نزدیک کنیم، زیرا ملت ایران لایق زندگی مدرنتری هستند.
در ادامه این نشست خبری، امیرعلی مهاجر (مدیرعامل اسنپ تریپ) در مورد اهداف بلند مدت اسنپ تریپ در سال آینده صحبت کرد. وی با اشاره به این موضوع که 75 درصد مردم علاقهمند هستند تا کل فرایند رزرواسیون هتل و خرید بلیط هواپیما به طور آنلاین انجام شود، اعلام کرد: درصدد هستیم که با کمک هتلها این امر تحقق پیدا کند. در حال حاضر از 5 کارمند دو سال پیش، به مجموعهای 170 نفری تبدیل شدهایم تا این موارد را به مرحله اجرا درآوریم. همچنین قصد دارید به جز فروش اتاق از طریق برگزاری مراسم و ایونتها که در ایران تا امروز چندان جدی گرفته نشده است نیز برای هتلها درآمدزایی کنیم. سال گذشته توانستیم با شرکتهایی از جمله سامسونگ و ایرانسل این اقدام را برای هتلها انجام دهیم و بازخورد خوبی بگیریم.
مهاجر از ایجاد انگیزه برای مشتریان، پر کردن هتلها در زمان رکود و گزارشدهی ماهانه به هتلها به عنوان دیگر خدمات اسنپ تریپ نام برد و ادامه داد: گزارشدهی هتلها به این شکل است که در هر ماه قادر خواهیم بود موارد تحلیلی نظیر میزان درخواست رزرو، فروش و مقایسه این موارد با هتلهای هم رده را در اختیار آنها قرار دهیم تا با توجه به این اطلاعات بتوانند برای آینده مفیدتر برنامه ریزی کنند.
نظرات