شهادت سردار عشق ،سردار سپهبد،شهید حاج قاسم سلیمانی را محضر مولا،آقا امام زمان (عج الله تعالی فرجه الشریف)...

شهادت سردار عشق ،سردار سپهبد،شهید حاج قاسم سلیمانی را محضر مولا،آقا امام زمان (عج الله تعالی فرجه الشریف)...

بسم رب الشهدا والصدیقین

مِنَ المُومِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا


امثال حاج قاسم سلیمانی ها برای دفاع از ولایت و تبیین راه حق شهادت را برای خود برگزیدند و به سوی ابدیت بال گشودند ولی آیا طی این طریق بدون راهنمای الهی میسر میشود؟ مگر میشود در این مسیر از بانوی دوعالم حضرت زهرای اطهر (سلام الله علیها) مدد نگرفت ؟
مگر میشود جان نثاری مادر سادات را در دفاع از ولایت امیر المومنین(علیه السلام) نادیده گرفت و آن را سرمشق زندگی جاودانه خود قرار نداد؟ هر چقدر ما بیشتر در خواب غفلت باشیم باید امثال حاج قاسم ها فدا شوند تا ما بیدار شویم همان طور که در  زمانه ی مولای متقیان امیر مومنان همینطور بود که  زهرای اطهر برای بیداری مردم کوفه به شهادت رسید.
ای کاش بصیرتمان افزوده شود تا سربازان ناب امام زمانمان همچون حاج قاسم عزیز فدای غفلت ما نشوند.

جهان تشیع و ایران اسلامی سردار بزرگ و ظلم‌ستیز، مدافع حریم و حرم، مجاهد نستوه و خدمتگزار محبوب ایرانیان را از دست داد. سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده بی‌مثال نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از عمری مجاهدت و افتخارآفرینی در راه دفاع از کیان اسلام و مبارزه با دشمنان دین و قرآن به افتخار شهادت نائل شد. بزرگ‌مردی که به تعبیر مقام معظم رهبری شهید زنده بود و از این پس در قلب تمام ایرانیان زنده و جاودانه خواهد ماند. بی‌تردید او سردار محبوب دل‌های ایرانیان و به‌ویژه مظلومان بود، نماد خدمت بود و خواهد ماند، شهادتش نیز به ملت سرافزار و قهرمان ایران نیرویی مضاعف در تقابل با استکبار جهانی به‌ویژه آمریکای تروریست خواهد بخشید.

شهادت شکوهمند آن سردار شجاع و بی‌نظیر را به محضر مولا،آقا امام زمان (عج الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری، نیروهای خدوم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خانواده معزز آن شهید بزرگوار و ملت شهیدپرور ایران اسلامی تسلیت می‌گوییم. پروردگار متعال روح آن اسطوره ایثار و حماسه را در بهشت برین با مولی‌الموحدین امیرالمومنین (ع) محشور گرداند.

روابط عمومی پارک علم و فناوری استان سمنان

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان

منبع خبر

پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان

پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان

پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان یک پارک علم و فناوری در شهر سمنان می باشد

    نظرات