۱۴ میلیارد یارانه تجاری‌سازی فناوری به شرکت‌های پارک علم و فناوری خراسان تخصیص یافت

۱۴ میلیارد یارانه تجاری‌سازی فناوری به شرکت‌های پارک علم و فناوری خراسان تخصیص یافت


مدیر مراکز رشد پارک علم و فناوری خراسان از اختصاص یارانه تجاری‌سازی فناوری به مبلغ ۱۴ میلیارد تومان به ۸ شرکت زیرپوشش این مجموعه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ سیدایمان شریعتی صبح امروز در نشستی خبری با خبرنگاران اظهار داشت: پارک علم و فناوری خراسان در بیستمین نمایشگاه پژوهش و فناوری که در آذر ماه ۹۸ در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد شرکت کرد و در این رویداد ۳۳ محصول از ۲۳ شرکت فناور ارائه شد که حاصل دستاوردهای شرکت‌های زیرپوشش پارک علم و فناوری خراسان بود.

وی افزود: در این نمایشگاه ۱۰ رونمایی ملی داشتیم که از این تعداد دو مورد آن مربوط به شرکت‌های تحت پوشش پارک علم و فناوری خراسان بود و در این رویداد در کنار فضای نمایشگاهی بیش از ۱۰۰ ساعت دوره آموزشی را داشتیم‌.

مدیر مراکز رشد پارک علم و فناوری خراسان با اشاره به برگزاری نشست تخصصی در نمایشگاه بیستم، خاطرنشان کرد: این نشست با همکاری مشترک بخش خصوصی، سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی و مدیریت مراکز رشد پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد که خوشبختانه دستاوردهای خوبی هم داشت.

شریعتی تصریح کرد: در بیستمین نمایشگاه پژوهش و فناوری مشهد شرکت‌های پیشگامان عرصه آموزش رامان صدرا، ساتر صنعت الکترونیک باراد، نیان الکترونیک، بهپویان امین منتظر، پترو اکسیر اطلس، آهار شرق، مبین پویش صنعت پارس و پدیده انرژی پارسیان ۸ برگزیده این رویداد بود.

وی تاکید کرد: بیش از برگزاری این رویداد برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش تهران را در پایتخت داشتیم و ۱۳ شرکت تحت پوشش پارک علم و فناوری خراسان در این رویداد حاضر بودند و ۳ گروه از آن جزو برترین‌های این رویداد بودند.

مدیر مراکز رشد پارک علم و فناوری خراسان از تخصیص یارانه تجاری‌سازی فناوری به شرکت‌های فناور برتر خبر داد و گفت: در سطح کشور ۴۷۰۰ شرکت دانش‌بنیان فعال است و خوشبختانه طی پیگیری‌های صورت گرفته اختصاص یارانه تجاری‌سازی فناوری به شرکت‌های برتر مورد توافق وزارت علوم، تحقیقات و فناوری واقع شده که سقف و محدودیتی هم در رقم آن لحاظ نشده و تاکنون ۱۴ میلیارد تومان به ۸ شرکت واجد شرایط تحت پوشش پارک علم و فناوری خراسان بوده و خراسانی‌ها جزو ۵ استان اول کشور در بحث میزان تخصیص اعتبارات بودند.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات