بازدید دکتر ملک زاده  از توانمندیهای فناوران پارک علم و فناوری البرز

بازدید دکتر ملک زاده از توانمندیهای فناوران پارک علم و فناوری البرز

دکتر ملک زاده معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی کشور از توانمندیهای فناوران پارک علم و فناوری البرز در نمایشگاه دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز ، صبح روز شنبه ۱۴ دی ماه ، دکتر ملک زاده معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی کشور  با همراهی دکتر کریم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز و هیئت همراه با هدف آشنایی هرچه بیشتر با فعالیت ها و توانمندی های فنی و تخصصی در حوزه بهداشتی- درمانی و دارویی از شرکتهای فناور و دانش بنیان استان بویژه پارک علم و فناوری البرز بازدید و از ظرفیتها و دستاوردهای واحدهای فناور پارک استقبال کرد.
در نمایشگاه دستاوردهای فناورانه و دانش بنیان دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز که با حضور تعداد چشمگیری از شرکت های فناور و دانش بنیان عضو پارک علم و فناوری البرز و نیز استان در حوزه سلامت برگزار شد، توان این مجموعه در زمینه های تجهیزات پزشکی، دارویی، آرایشی و بهداشتی در معرض نمایش قرار گرفت .
مدیران پارک  در این بازدید به ارائه گزارشی از توانمندیها و دستاوردهای پارک علم و فناوری البرز پرداختند.
شایان ذکر است پارک علم و فناوری البرز با پذیرش و حمایت بیش از ۱۷۰ شرکت دانش بنیان و فناور   به هاب حمایتی توسعه فناورانه و دانش بنیان در عرصه های مختلف بویژه بهداشت، درمان و دارو و ...در استان البرز تبدیل شده است.


لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری البرز

منبع خبر

پارک علم و فناوری البرز

پارک علم و فناوری البرز

زمینه فعالیت جامع

    نظرات