راه اندازی مرکز رشد مشترک پارک علم و فناوری آذربایجان غربی و دانشگاه ارومیه

راه اندازی مرکز رشد مشترک پارک علم و فناوری آذربایجان غربی و دانشگاه ارومیه

مدیر امور مالی و اداری پارک علم و فناوری آذربایجان غربی: مرکز رشد جامع واحدهای فناور دانشگاه ارومیه و پارک علم و فناوری آذربایجان غربی راه اندازی می شود.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، احسان  یوسفی در اینباره اظهارکرد: پیرو جلسه هیات رئیسه دانشگاه ارومیه  در خصوص استفاده از  ساختمان فعلی پارک علم و فناوری آذربایجان غربی به عنوان  مرکز رشد جامع واحدهای فناور، به پیشنهاد رئیس پارک و تایید هیات رئیسه دانشگاه تصمیم گرفته شد طی تفاهم نامه ای از این مرکز رشد استفاده  مشترک انجام گیرد.
وی ادامه داد: پس از سفر وزیر علوم به استان تفاهم نامه مرکز رشد مشترک با همکاری معاونت پزوهشی دانشگاه ارومیه و پارک علم و فناوری تنظیم و با امضا رسید.
مدیر امور مالی و اداری  پارک علم و فناوری استان با بیان اینکه این مرکز بصورت مشترک در اختیار مرکز رشد ICT دانشگاه ارومیه و مرکز رشد جامع پارک علم و فناوری  قرار دارد، گفت: این تفاهم نامه وارد فاز اجرایی شده است و با هماهنگی و همکاری دانشگاه ارومیه اقدام به جذب و استقرار شرکت ها  کرده ایم.
احسان یوسفی درباره ظرفیت این مرکز، توضیح داد: تعداد ۱۰ واحد بزرگ مقایس در این مرکز وجود دارد که می تواند بصورت مشترک یا مستقل مورد بهره برداری قرارگیرد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

منبع خبر

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی یک پارک علم و فناوری در شهر ارومیه می باشد

    نظرات