برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با ساختارهای فناوری در پارک علم و فناوری البرز

برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با ساختارهای فناوری در پارک علم و فناوری البرز

کارگاه آموزشی "آشنایی با ساختارهای فناوری  شامل پارک های علم و فناوری، مراکز رشد، شتاب دهنده ها و ..." توسط پارک علم و فناوری البرز  روز یکشنبه ۱۵ دی ماه برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، هدف از برگزاری این دوره آموزشی آشنایی شرکت کنندگان با ساختارهای فناوری و نحوه راه اندازی آنها، مزایای قانونی و نحوه استفاده از تسهیلات و معافیت های پیش بینی شده در این حوزه بود که توسط با ارائه دکتر محمد صادق سبط الشیخ انصاری معاون فناوری  پارک علم و فناوری البرز برگزار شد.
سبط الشیخ انصاری در این کارگاه آموزشی بر ضرورت آشنایی بازیگران و فناوران با ساختارهای فناوری تاکید کرد و خاطرنشان کرد: ساختارهای فناوری زمینه ساز توسعه دانش و فناوری و بسترساز تحقق اقتصاد دانش بنیان و اقتصاد مقاومتی در کشور است .
این کارگاه در موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاوری استان البرز برگزار و شرکت کنندگان از همه دستگاه ها و بخش های خصوصی و دولتی و علاقمندان حوزه دانش بنیان در آن حضور داشتند .
گفتنی است پارک علم و فناوری البرز در حوزه ایجاد ساختارهای فناوری در شهرستان های مختلف استان البرز، توانمندسازی، توسعه شرکت های دانش بنیان و فناور و همچنین همچنین توسعه اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی در کشور پیشتاز است .
لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری البرز

منبع خبر

پارک علم و فناوری البرز

پارک علم و فناوری البرز

زمینه فعالیت جامع

    نظرات

    سلام.نمیشه این دوره ها در کرمان هم برگزار بشه؟