مرکز رشد فناوری جامع پارک خراسان موفق به کسب مقام در کشور شد


مرکز رشد فناوری جامع پارک علم و فناوری خراسان موفق به کسب مقام سوم بین مراکز رشد کشور در حوزه نانو شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان، به نقل از مرکز رشد فناوری جامع ، این مرکز در اولین حضور خود در جشنواره برترین های نانو که به همت ستاد ویژه توسعه نانو برگزار گردید، موفق به کسب عنوان سوم بین مراکز رشد کشور در سال ۹۷ گردید.

این رتبه‌‏بندی بر اساس ارزیابی میزان خدمات ارائه شده به شرکت ها شامل ارائه تسهیلات مالی، فضای اداری و کارگاهی، خدمات تجاری سازی، انعقاد تفاهم نامه های همکاری، خدمات آموزشی مرتبط، تعداد شرکت های زیرمجموعه دارای تاییدیه نانو مقیاس و غیره بوده است.

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، هر سال در قالب جشنواره برترین های نانو به ارزیابی و رتبه‌بندی دستاوردهای شرکت‌ها و مراکز رشد فعال در حوزه فناوری نانو می‌پردازد.

مرکز رشد فناوری جامع به عنوان بزگترین و با سابقه ترین مرکز رشد استان در حال حاضر پذیرای بیش از ۴۰ شرکت فناور می باشد و با وجود آنکه در حوزه متنوعی نظیر مکانیک، الکترونیک، مهندسی پزشکی، شیمی و عمران فعالیت می‌کند، حمایت‌هایی جدی از شرکت‌های نانویی دارد و در حال حاضر بیش از ۱۵% از تمامی شرکت‌های زیرمجموعه این مرکز فعالیتی مرتبط با فناوری نانو دارند.

شایان ذکر است که این شرکت ها توانسته‌اند بالغ بر ۱۰ تاییدیه نانو مقیاس را دریافت کنند و گردش مالی بیشتر از ۲ میلیارد تومان داشته باشند.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات