پارک علم و فناوری البرز می تواند بهترین ساختار برای سرریز فناوری تهران باشد

پارک علم و فناوری البرز می تواند بهترین ساختار برای سرریز فناوری تهران باشد

دکتر مریم ملونی  مدیرکل دفتر نوآوری و کسب و کار نوین معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری در گفتگو با روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز گفت: پارک علم و فناوری البرز موقعیت خوبی دارد و می تواند نقش زیرساخت توسعه فناوری را برای تهران و سایر استان های همجوار ایفا نماید.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز ، مدیرکل دفتر نوآوری و کسب و کار نوین  با تصریح اینکه پارک علم و فناوری البرز اقدامات بسیار موثری را برای توسعه فناوری و توسعه شرکت های دانش بنیان برداشته ، خواستار حمایت این پارک برای ایفای نقش موثرتر خود در توسعه فناوری و حمایت و استقرار شرکت های دانش بنیان و فناور در این پارک شد.
مدیرکل دفتر نوآوری و کسب و کار نوین معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری با اشاره به اینکه پارک های علم و فناوری می توانند پرچم دار توسعه فناوری باشند خاطرنشان کرد: درصدد هستیم از طریق معاونت علم و فناوری پروتکل هایی را با این پارک امضاء کنیم و حمایت های بیشتری از آن داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه استان البرز موقعیت استراتژیک دارد گفت: استان البرز موقعیت ویژه ای در حوزه صنعتی و فناوری دارد و ایجاد شرکت های دانش بنیان و فناور در این استان فرصت بسیار ارزشمندی برای فارغ التحصیلان و فناوران است.
گفتنی است حمایت، ترویج و توسعه و توانمندسازی شرکت های فناور و دانش بنیان از اهداف و برنامه های پارک علم و فناوری البرز است که در سطح استان البرز و شهرستان های این استان دنبال می شود.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری البرز

منبع خبر

پارک علم و فناوری البرز

پارک علم و فناوری البرز

زمینه فعالیت جامع

    نظرات