نشست تخصصی استانداردسازی محصولات دانش بنیان در پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد

نشست تخصصی استانداردسازی محصولات دانش بنیان در پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد


نشست تخصصی استانداردسازی محصولات دانش بنیان با موضوع تبیین گامهای اجرایی سازی فرآیند صدور گواهینامه های انطباق و محصول در پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان؛ نشست تخصصی استانداردسازی محصولات دانش بنیان با موضوع تبیین گامهای اجرایی سازی فرآیند صدور گواهینامه های انطباق و محصول صبح سه شنبه ۲۴ دی ماه ۱۳۹۸ با حضور مدیران سازمان استاندارد و شرکت های دانش بنیان در پارک علم و فناوری خراسان برگزار گردید.

در این نشست دکتر ملونی، مدیرکل نوآوری و کسب و کار نوین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، فرایند اخذ گواهینامه های cop و coc  را برای شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری خراسان ارائه داد.

همچنین دکتر درویش، مدیرکل ارزیابی کیفیت کالا و خدمات، به بیان شیوه نامه ارزیابی و صدور، تمدید و ابطال گواهینامه انطباق و پروانه کاربرد علامت استاندارد دانش نماد ویژه محصولات دانش بنیان پرداخت.

مهندس محمدی معاون اداره کل استاندارد خراسان رضوی در این مراسم گفت: یک سال است پیگیر موضوع دانش نماد هستیم و همه شرکت ها را از این موضوع مطلع کرده ایم. وی افزود: این فرایند کمترین زمان و هزینه را دربردارد.

شایان ذکر اسیت در این نشست تفاهم نامه ای فی مابین پارک علم و فناوری خراسان و انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران به منظور توسعه همکاری های علمی و فنی و پژوهشی به امضا رسید.

در پایان نیز جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد و شرکت ها، سوالات خود در زمینه های مرتبط را با مسولین اداره استاندارد مطرح کردند.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات