فروشگاه‌های زنجیره‌ای، قلب تپنده مراکز...

فروشگاه‌های زنجیره‌ای، قلب تپنده مراکز...

فروشگاه‌های زنجیره‌ای، قلب تپنده مراکز تجاری

امیرحسین انوری، مدیر ارشد توسعه فروشگاه زنجیره‌ای اسپار در حاشیه نمایشگاه ایران‌ریتیل‌شو ۲۰۱۹ که طی روزهای نهم تا دوازدهم آبان ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، گفت: «فروشگاه زنجیره‌ای اسپار سابقه ۸۷ ساله داشته و اصالتا هلندی است. این فروشگاه که در ۴۸ کشور جهان دارای بیشترین تعداد شعب در میان فروشگاه‌های زنجیره‌ای است، تا پایان سال ۲۰۱۸ تعداد ۱۳ هزار و۱۱۲ شعبه را در اختیار داشت که این آمار تا پایان سال ۲۰۱۹ به عدد ۱۳ هزار و ۳۰۰ شعبه خواهد رسید.»

او ادامه داد: «حدود دو سال است که فروشگاه زنجیره‌ای اسپار کار تحقیقات و مطالعات خود در ایران را آغاز کرده و درحال آماده‌سازی زیرساخت‌ها و پیش‌نیاز‌های مورد نیاز خود است تا بتواند از ابتدای سال ۹۹ میزبان مردم در کشور ایران باشد.»

براساس گفته‌های امیرحسین انوری، اسپار دقیقا همان فروشگاهی که در اتریش دارد را در ایران به نمایش خواهد گذاشت با این تفاوت که نوع چیدمان و فضای آن متفاوت خواهد بود. در واقع اسپار بسته به شرایط هر کشور فروشگاه‌های خود را هم بومی‌سازی می‌کند.

مدیرارشد توسعه فروشگاه زنجیره‌ای اسپار در رابطه با چالش‌های پیش روی ایران در صنعت خرده‌فروشی تصریح کرد: «متاسفانه مراکز تجاری در ایران طراحی‌ها و زیرساخت‌های مناسب را برای پذیرش یک هایپرمارکت یا سوپرمارکت ندارند. این درحالی است که پاخور ایجاد شده یکی از مزایایی است که فروشگاه‌های زنجیره‌ای و هایپرمارکت‌ها برای مراکز تجاری به ارمغان می‌آورند.»

او ضمن اشاره به موضوع قیمت‌ها و اهمیت مشتریان به‌ عنوان موارد مدنظر فروشگاه‌های زنجیره‌ای در ایران افزود: «اسپار کار خود را از یک مرحله عقب‌تر آغاز کرده به صورتی که تمرکز خود را بر  بحث آموزش پرسنل معطوف کرده است تا امکان ارائه بهترین خدمات و نمایان شدن بهترین نتایج در ادامه این مسیر فراهم شود.»

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

منبع خبر

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

    نظرات