مترو دومین رسانه بزرگ و مردمی

مترو دومین رسانه بزرگ و مردمی

مترو دومین رسانه بزرگ و مردمی

حامد جمالی، مدیرعامل شرکت آسانگار نیز در نمایشگاه ایران ریتیل‌شو ۲۰۱۹ در گفت‌وگویی که با «تیتر۲۰» داشت گفت: «مترو به لحاظ اثربخشی و تاثیرگذاری که دارد می‌تواند دومین رسانه بزرگ پس از رسانه ملی به حساب بیاید چراکه حدود چهار میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در فضای مترو حضور دارند.»

او به امتیاز مترو نسبت به سایر رسانه‌‌های محیطی اشاره کرد و ادامه داد: «از پردرآمدترین قشر تا کم‌درآمدترین قشر در ردیف مخاطبان و مسافران مترو قرار می‌گیرند و در واقع زمان و وقفه‌ای که برای حضور مسافران در ایستگاه‌‌های مترو برای انتظار سپری می‌شوند امتیاز ویژه‌ای است.»

مدیرعامل شرکت آسانگار افزود: «آمار و ارقام ما در فضاهای مترو تفاوت بسیاری با اعداد و ارقام نجومی رسانه‌‌هایی دارد که به عنوان رسانه محیطی در سطح شهر فعال هستند.»

طبق اظهارات او: «مترو در واقع توانسته است شرایطی بسیار ویژه و آسان را برای دیده شدن فراهم کند.»

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

منبع خبر

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

    نظرات