تولید و صادرات محصولات پیشرفته پزشکی و فیزیوتراپی به کشورهای اروپایی و خاورمیانه

تولید و صادرات محصولات پیشرفته پزشکی و فیزیوتراپی به کشورهای اروپایی و خاورمیانه

مهندس حسن فدوی جهرمی مدیرعامل شرکت اکسون عضو پارک علم و فناوری البرزگفت: با تولید تجهیزات پزشکی و فیزیوتراپی با فناوری پیشرفته در پارک علم و فناوری البرز صادرکننده محصولات به کشورهای مختلف خاورمیانه و اروپا و کانادا هستیم.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز،مدیرعامل شرکت اکسون با اشاره به اینکه ۱۲ نفر شاغل نیروی متخصص در این شرکت شاغل هستند گفت: خوشبختانه در کل کشور عزیزمان ایران محصولات  فناورانه و دانش بنیان شرکت اکسون به فروش می رسد و در حال حاضر صادر کننده این محصولات به کشور های مختلف خاورمیانه و اروپا هستیم.
وی وضع حمایت از شرکت های فناور و دانش بنیان را خوب توصیف کرد و گفت: حمایت ها از شرکت های دانش بنیان خوب است و معاونت علمی و صندوق نوآوری در این زمینه کارهای مهمی را انجام داده اند.
مهندس حسن فدوی جهرمی  افزود: تحریم ها از یک سو مشکلاتی را ایجاد کرده اند اما از سوی دیگر به خاطر تحریم ها، فرصت های خوبی برای خرید محصولات داخلی فراهم شده است.
وی با اشاره به فرصت های که پارک علم و فناوری البرز برای موفقیت این شرکت فراهم نموده گفت: پارک علم و فناوری شرایط خوبی دارد و خوشبختانه فرآیند مدیریتی آن و تلاش تیم های فعال این پارک موجب شده اتفاق خوبی در این پارک بیافتد و شرایط مناسبی برای موفقیت شرکت های دانش بنیان و فناور فراهم شود.
مدیرعامل شرکت اکسون عضو پارک علم و فناوری البرز با اشاره به حمایت های پارک البرز گفت: به دنبال ایجاد مرکز نوآوری مشترک با پارک  علم و فناوری البرزهستیم و مطمئن هستیم در آینده اتفاقات خوبی خواهد افتاد.
لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری البرز

منبع خبر

پارک علم و فناوری البرز

پارک علم و فناوری البرز

زمینه فعالیت جامع

    نظرات