نماینده شرکت های فناور مستقر در پارک علم و فناوری گیلان انتخاب شد

نماینده شرکت های فناور مستقر در پارک علم و فناوری گیلان انتخاب شد

روز شنبه ۲۸ دیماه ، طی مراسمی و در حضور رییس و معاونین پارک علم و فناوری گیلان و با حضور جمعی از مدیران شرکت‌های فناور، انتخابات نمایندگی شرکت‌های فناور و دانش بنیان پارک علم و فناوری گیلان انجام شد.

در این مراسم دکتر باستی رییس پارک علم وفناوری گیلان ضمن تشکر و ابراز خرسندی از حضور مدیران شرکت‌هایفناور، به اهمیت این انتخاب اشاره نمود و تاکید کرد که اعتقاد دارم که اتفاقات خوبی با حضور و مشارکت مدیران شرکت‌های فناور رخ خواهد داد.

ایشان ضمن تشکر از آقای سپهری‌فر نماینده دوره گذشته؛ حضور و مشارکت مدیران شرکت‌های فناور و یاری ایشان در انجام کارها را حائز اهمیت دانست و گفت: یکی از وظایف بزرگ نماینده شرکت‌های فناور برقراری و استمرار ارتباط بین شرکت‌ها خواهد بود.

در ادامه وی در خصوص شهرک علمی و تحقیقاتی پارک علم و فناوری گیلان و توسعه طرح جامع پارک مطالبی ارائه مود و گفت: با اختصاص بودجه، فاز اول این توسعه شروع شده و قرار است زیر‌ساخت‌های مهم آماده شوند تا آمادگی واگذاری زمین برای ساخت و ساز شرکت‌های دانش بنیان و فناور مهیا گردد.

رئیس پارک علم و فناوری گیلان با اشاره به اهمیت شبکه‌سازی بین شرکت‌های فناور گفت: پارک‌گپ یک فرصت مناسب برای شبکه‌سازی بین شرکت‌های فناور است که کمک می‌کند مجموعه مدیریت پارک از انتقادات و راهکارهای ارائه شده توسط مدیران شرکت‌ها آگاه گردد و همچنین سبب می‌شود تا یک شبکه مناسب ارتباطی بین تمامی مدیران شرکت‌های فناور ایجاد گردد.

وی در خصوص ظرفیت‌های خوبی که در کشور وجود دارد ادامه داد: هم اکنون ظرفیت‌های بسیار خوب حمایتی در کشور برای شرکت‌های دانش بنیان وجود دارد و شرکت‌های فناور مستقر در پارک می‌بایستی با خلاقیت و فناوری خود بتوانند با ایجاد ارزش افزوده محصولات خود ، از این ظرفیت‌ها استفاده نمایند.

در این مراسم سه تن از مدیران شرکت‌های فناور به عنوان نامزد این دوره از نمایندگی شرکت‌های فناور پارک گیلان معرفی شده بودند، که در مرسم امروز خلاصه‌ای از برنامه‌های خود را ارائه دادند و پس از رای‌گیری، آقای محسن همام با کسب بیشترین رای از مدیران شرکت‌های فناور، به عنوان نماینده شرکت‌های فناور انتخاب شد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گیلان

منبع خبر

پارک علم و فناوری گیلان

پارک علم و فناوری گیلان

پارک علم و فناوری گیلان یک پارک علم و فناوری در شهر رشت می باشد

    نظرات