اولین دورهمی عصرانه نوآوری برگزار شد

اولین دورهمی عصرانه نوآوری برگزار شد


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان و به نقل از کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری پارک علم و فناوری خراسان ؛اولین دورهمی "عصرانه نوآوری" در روز یکشنبه مورخ ۲۹ دیماه ۱۳۹۸ به پیشنهاد دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) و همت جمعی از موسسین و مراکز آموزش عالی و دولتی استان و با حضور کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری پارک علم و فناوری خراسان به عنوان تسهیل‌گر  برگزار شد.

در این جلسه ابتدا جناب آقای مهندس گنجی مسئول ارتباط با صنعت دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) به توضیح زیست بوم فناوری و ارکان آن پرداختند.در ادامه جناب اقای رضایی بنیانگذار استدیو بازی سازی آنباند داستان شروع فعالیت خود را از دانشگاه فردوسی و تاسیس انجمن game روایت کرده و نگرانی ها و مشکلات خود را در دوران دانشجویی به اشتراک گذاشتند.

در انتها سرکار خانم رضوانی بنیانگذار شرکت دانش بنیان پارس ساوا به روایت شروع کار خود و دستاورد هایی در این مسیر کسب کردند پرداختند.

لازم به ذکر است عصرانه نوآوری رویدادی است مستمر و مدون که در هر جلسه عزیزانی در مورد تخصص خود به ارائه خواهند پرداخت.این رویداد های آتی از همین طریق اطلاع رسانی خواهد شد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات