برنامه نیمدههای «گس» در مراکز خرید...

برند «گس» در راستای برنامههای بلندپروازانهاش برای توسعه، قراردادی پنج ساله با مراکز خرید اروپا در جهت گسترش شعبش امضا کرده است.
چشمانداز این هدف، رسیدن به فروش ۲۵۰ و سود ۱۵۰ میلیون دلاری تا پایان سال ۲۰۲۵ است. برنامه گس در طول پنج سال همکاری، افزایش سطح مشتریمداری، رسیدن به نقطه اوج فروش، افزودن ارزش برند، توسعه فروشگاهها و شعب در سایر کشورها و بهبود هرچه بیشتر کیفیت محصولاتش خواهد بود. البته گس برای رسیدن به اهداف خاص مورد نظرش ابتدا نیازمند داشتن شعب مختلف در کشورهای کمتر شناخته شده آفریقا و آمریکایجنوبی است تا از این طریق جهانیتر شود.
نظرات