انعقاد تفاهم نامه همکاری مرکز رشد فناوری نیشابور با دانشگاه فنی و حرفه ای نیشابور

انعقاد تفاهم نامه همکاری مرکز رشد فناوری نیشابور با دانشگاه فنی و حرفه ای نیشابور


تفاهم نامه همکاری فی مابین مرکز رشد فناوری نیشابور و دانشگاه فنی و حرفه ای نیشابور درجهت توسعه کسب و کارهای دانش محور و فناور منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان به نقل از مرکز رشد فناوری نیشابور؛ در راستای افزایش همکاری ها و تعاملات فی مابین مرکز رشد فناوری نیشابور با دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و به منظور هم افزایی و برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های موجود، تفاهم نامه همکاری میان مرکز رشد فناوری نیشابور و دانشگاه فنی و حرفه ای نیشابور منعقد شد.

این تفاهم نامه به منظور توسعه استفاده از فضاهای علمی، آموزشی و کارگاهی و در جهت توسعه کسب و کارهای دانش محور و فناور و نیز بهره مندی از نیروی متخصص و فنی و باتجربه کارمیدانی به عنوان نیروی انسانی کارآمد در شکل گیری تیم های موثر و توانمندسازی تیم های موجود در شرکت های فناور و دانش بنیان می باشد.

علیرضا شیرازی مدیر مرکز رشد نیشابور ضمن اشاره به سابقه همکاری این مرکز رشد با دانشگاه فنی و حرفه ای نیشابور در زمینه های مختلف علمی، کارگاهی و نیز برگزاری رویدادهای کارآفرینی مشترک، امضای تفاهم نامه همکاری را گامی موثر در پیشبرد اهداف مشترک طرفین در توسعه فضای کارآفرینی مبتنی بر دانش برشمرد.

در حاشیه این جلسه، مدیران شرکت های فناور مرکز رشد فناوری نیشابور، ضمن بازدید از فضاهای کارگاهی دانشگاه فنی و حرفه ای نیشابور و معرفی حوزه فعالیت های تخصصی شرکت ها، پیرامون موضوعات مشترک جهت برنامه ریزی برای بهره مندی از ظرفیته ای موجود، با مسئولین کارگاه های این دانشگاه به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات