بازدید دانش آموزان دبیرستان امام علی (ع) شهرستان گرگان از پارک علم و فناوری خراسان


دانش آموزان دبیرستان امام علی (ع) شهرستان گرگان از پارک علم و فناوری خراسان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و‌امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان؛ صبح روز چهارشنبه ۱ بهمن ماه سال جاری، دانش آموزان دبیرستان نمونه دولتی امام علی(ع) شهرستان گرگان از پارک علم و فناوری خراسان بازدید کرده و ضمن گفت و گو با کارشناسان پارک، با دستاوردها و محصولات شرکت های آشنا شدند.

ضمن بازدید از فضای فیزیکی پارک در ابتدای جلسه، کارشناس روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان را معرفی کرد و توضیحاتی راجع به خدمات و حمایت های پارک از شرکت ها و تفاوت شرکت های فناور و دانش بنیان ارائه داد. وی هدف از این بازدید را ایجاد انگیزه و اعتماد به نفس در دانش اموزان برای حرکت به سمت کارآفرینی بیان کرد.

کارشناس مرکز شکوفایی خلاقیت و نوآوری نیز ضمن عرض خوش آمدگویی و توضیح فرایند پذیرش در مرکز نوآوری، بوم مدل کسب و کار را به صورت تعاملی با دانشجویان ارائه کرد.
در این کارگاه آموزشی سعی شد دانش اموزان به کمک مثال های واقعی از دنیای کسب و کار و استارتاپی با ارکان مختلف بوم مدل کسب و کار آشنا شوند و علی رقم انگیزه، بتوانند برای ایده‌های خود آن را تکمیل نمایند.

در پایان دانشجویان با جمله ای از تجربه امروز، دفترچه خاطرات مرکز نوآوری را تکمیل کردند.

شایان ذکر است در این بازدید تعداد ۴۵ نفر از دانش آموزان پایه دهم و یازدهم رشته های تجربی و ریاضی دبیرستان نمونه دولتی امام علی (ع) گرگان حضور داشتند.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات