برگزاری نخستین استارتاپ ویژه زنان کارآفرین درگلستان

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت : نخستین استارتاپ ویژه زنان کارآفرین استان گلستان با همکاری پارک علم و فناوری این استان برگزار می‌‎شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، الهه غیناقی در نشست خبری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گلستان با اشاره به برنامه‌های کارگروه زنان و خانواده این ستاد در دهه فجر اظهار داشت:

نمایشگاه توانمندی و محصولات بانوان سرپرست خانوار در تمامی شهرستان‌ها برپا می‌شود تا علاوه بر ارائه و نمایش دستاوردهای بانوان، برای فروش این محصولات نیز اقدام شود.

وی افزود: در این ایام بیش از ۲۰۰ نفر از زنان سرپرست خانوار که مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی هستند قرار است در این ایام آموزش‌های لازم را با همکاری جهاد دانشگاهی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فرا بگیرند.

رئیس کارگروه زنان و خانواده ستاد دهه فجر استان اعزام کاروان‌های سلامت به روستاهای دور افتاده و محروم با حضور پزشکان متخصص را از دیگر برنامه‌های این این کارگروه اعلام کرد و گفت:

فرمانداری‌ها در هر شهرستان دو روستای محروم را برای اعزام کاروان‌های سلامت معرفی کردند که قرار است این پزشکان در ۲۸ روستا در دهه فجر و هفته زن به مردم به ویژه بانوان خدمات‌رسانی کنند.

وی افزود: نخستین استارتاپ ویژه زنان کارآفرینی استان گلستان برای معرفی طرح‌ها و ایده‌های این و با همکاری و حمایت از پارک علم و فناوری استان در دهه فجر امسال برگزار می‌شود.

غیناقی با اشاره به برگزاری همایش بزرگ زنان استان با حضور زینب سلیمانی، دختر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: این برنامه محوری قرار است ۱۵ بهمن‌ماه در استان برگزار شود.

وی به افتتاح ۱۷ پروژه از جمله مسکن مددجویان سیل‌زده در این ایام اشاره کرد و افزود:

خانه فرهنگ، کارگاه تولید البسه محلی، آموزشگاه صنایع غذایی، بازارچه صنایع دستی، کارگاه تولید زیورآلات و غیره از اقداماتی که در ایام دهه فجر امسال به بهره‌‌‌‌‌برداری می‌رسد.

لینک اصل خبر در سایت مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف

منبع خبر

مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف

مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف

مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف یک مرکز نوآوری و فناوری در شهر تهران می باشد

    نظرات