«پردیس کار آفرینی» در ۲۱ هکتار تاسیس می‌شود

«پردیس کار آفرینی» در ۲۱ هکتار تاسیس می‌شود

بر اساس این فراخوان، شرکت‌های دانش بنیان و فناور در این فاز پذیرفته خواهند شد و تعداد مشخصی از قطعات اراضی فاز ۳ واگذار خواهد شد.

مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات آماده‌سازی اراضی این فاز از پارک فناوری پردیس که ۲۱ هکتار وسعت دارد و با نام «پردیس کارآفرینی» شناخته می‌شود، در شهریور ماه سال جاری، برگزار شد.

متقاضیان می‌توانند از تاریخ ۶ بهمن الی ۵ اسفند سال جاری درخواست پذیرش و عضویت خود را ثبت کنند.

شرایط پذیرش

مطابق فراخوان منتشر شده،‌ «واحدهای تولیدی با محصولات دارای فناوری پیشرفته ( Hi-tech ) که ارزش افزوده محصولاتشان بالا و تولیدشان مبتنی بر نیروی متخصص باشد و تولید انبوه و حجیم نداشته باشند»از جمله واحدهای فناور و دانش‌بنیان واجد شرایط برای عضویت و استقرار در این مجموعه هستند.

«واحدهای تحقیق و توسعه صنایع،که تولیدات آن­ها در مناطقی بیرون از پارک صورت می‌­گیرد» و «آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها و فب‌لب‌های خاص که خدماتی با فناوری پیشرفته ارائه می‌کنند» نیز حائز شرایط عضویت هستند.

اولویت

برای پذیرش و عضویت شرکت‌های جدید، متقاضیانی که در حوزه‌های «تجهیزات پزشکی پیشرفته»، «فناوری اطلاعات و ارتباطات»، «الکترونیک، کنترل و ابزار دقیق» و «ارائه خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی با فناوری پیشرفته» فعالیت می‌کنند، در اولویت واگذاری خواهد بود.

گزارش از: مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/۳۳

اخبار مرتبط:

لینک اصل خبر در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

منبع خبر

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

    نظرات