بازدید دکتر اولیا معاون‌محترم تحقیقات  و نیروی انسانی وزارت نیرو  از پارک علم و فناوری البرز

بازدید دکتر اولیا معاون‌محترم تحقیقات و نیروی انسانی وزارت نیرو از پارک علم و فناوری البرز

دکتر اولیا معاون‌  تحقیقات و نیروی انسانی وزارت نیرو  و هیئت همراه با همراهی دکتر طیبی رییس جهاددانشگاهی کل کشور و دکنر ربانی رییس پارک علم و فناوری البرز به منظور آشنایی با فعالیت ها و دستاوردهای مجموعه و انجام تعاملات و همکاری های فی مابین از بخش های مختلف مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی و پارک علم و فناوری البرز روز سه شنبه ۸ بهمن ماه بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، در این بازدید که صبح امروز با حضور دکتر حمید رضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی و تشریح بخشی از دستاوردهای جهاد دانشگاهی صورت گرفت دکتر محمدرضا پورعابدی معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی، دکتر عطاء اله ربانی رئیس پارک علم و فناوری البرز و جمعی از معاونان و مدیران علمی و صنعتی از وزارت نیرو  نیز حضور داشتند.
در ابتدای این بازدید دکتر حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی به تشریح بخشی از دستاوردها، ظرفیت ها و توانمندی های جهاد دانشگاهی در بخش های مختلف علمی، فناوری ، تجاری سازی و ... پرداخت.
همچنین دکتر محمد صالح اولیاء معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو در این بازدید بر توسعه همکاری های وزارت نیرو با جهاد دانشگاهی در بخش های مختلف تاکید کرد و اعلام کرد؛کمیته همکاری جهاد دانشگاهی و وزارت نیرو  هر چه زودتر باید ایجاد شود.
معاون تحقیقات وزارت نیرو در این بازدید از بخش های مختلف مجتمع تحقیقاتی جهاد دانشگاهی در زمینه های صنعتی، فنی، ساخت و تولید و... بازدید کردند و رئیس و مدیران جهاد دانشگاهی در نشستی که در حاشیه این بازدید برگزار شد به ارائه دستاوردها و توانمندی های این نهاد در زمینه های برق و الکترونیک، سیستم های الکتریکی وسیستم برق و کنترل دکل های حفاری، مهندسی برق فشار قوی ،مهندسی مکانیک ، مهندسی فرآیند ،فراوری مواد فلزی  ،مخابرات و...  و همچنین  معرفی وعملکرد  واحدها و پژوهشکده ها و پارک های فناوری جهاددانشگاهی و مراکز رشد وابسته  و ... پرداختند که مورد توجه و استقبال دکتر اولیاء و هیات همراه قرار گرفت.
درپایان این بازدید رئیس جهاد دانشگاهی و معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو بر ایجاد کمیته همکاری دو مجموعه تفاهم کردند تا هرچه زودتر زمینه های اجرایی شدن همکاری ها عملیاتی شود.
شایان ذکر است در این بازدید بحث ایجاد آزمایشگاهای مرجع برق فشارقوی بین دو طرف و بحث  طراحی و تولید برج خنک کننده و کنتور آب از طرف جهاد دانشگاهی با توجه به نیاز کشور در راستای تولید و تجاری سازی محصولات ایرانی در شرایط تحریم مورد توجه و تاکید قرار گرفت.
لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری البرز

منبع خبر

پارک علم و فناوری البرز

پارک علم و فناوری البرز

زمینه فعالیت جامع

    نظرات