طراحی و تولید دستگاه های ایکس ری  توسط شرکت فناور پارک علم و فناوری البرز

طراحی و تولید دستگاه های ایکس ری توسط شرکت فناور پارک علم و فناوری البرز

تیم متخصص و توانمند یک شرکت فناور مستقر در پارک علم و فناوری البرز موفق شدند دستگاه های ایکس ری را در کشورمان طراحی نموده و بسازند.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز امیرفخرالدین نیکوبین مدیر شرکت صنایع پزشکی پرتو نگار ماهان خاورمیانه با اعلام این خبر گفت: این شرکت در زمینه طراحی و تولید ژنراتورهای ایکس‌ری و تولید دستگاه های پرتو تشخیصی پزشکی فعال است که از دستگاه ها و تجهیزات مورد نیاز کشور در بخش های مختلف است.
نیکوبین با اشاره به اینکه از سال ۱۳۹۷ در پارک علم و فناوری البرز پذیرش شدیم خاطرنشان کرد: در مدتی که در پارک علم و فناوری البرز مستقر شدیم از حمایت های مدیران و کارشناسان بویژه حمایت های پدرانه دکتر ربانی ریاست این پارک بهره مند بودیم و راهنمایی های ایشان یکی از مشوق های اصلی ما در ادامه مسیر سخت کار و تولید بوده و هست.
وی به سابقه فعالیت خود و تیمی  خودشان در زمینه دستگاه های پرتو تشخیصی پزشکی اشاره کرد و گفت:
۲۷ سال سابقه و فعالیت در زمینه واردات این دستگاه ها وجود دارد ولی با توجه به تحریم های ظالمانه از پنج سال پیش به تولید این دستگاه ها در داخل کشورپرداختیم.
مدیر شرکت صنایع پزشکی پرتو نگار ماهان خاور میانه از فعالیت ۵ نیروی متخصص در این واحد دانش بنیان خبر داد و اعلام کرد: بازار محصولات و تولیدات ما خود وزارت بهداشت و بخش های زیر مجموعه آن است و خوشبختانه پروانه و مجوز تولید را هم از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان انرژی اتمی اخذ نموده ایم.
مدیر شرکت صنایع پزشکی پرتو نگار ماهان خاورمیانه مستقر در پارک علم و فناوری البرز که مهندس در رشته الکترومکانیک است افزود:  حدود۱۰۰۰۰ دستگاه ایکس ری در کشور مورد نیاز است و ما با بضاعت فعلی که داریم تنها می توانیم در سال ۳۰ دستگاه تولید کنیم. لذا با توجه به اینکه صفر تا ۱۰۰ دستگاه را خودمان ساخته و تولید می کنیم انتظار حمایت داریم تا به همه نیازهای کشور پاسخگو باشیم.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری البرز

منبع خبر

پارک علم و فناوری البرز

پارک علم و فناوری البرز

زمینه فعالیت جامع

    نظرات