۵۰۰ میلیارد ریال سهم شرکت های دانش بنیان استان خراسان جنوبی از صندوق نوآوری و شکوفایی

۵۰۰ میلیارد ریال سهم شرکت های دانش بنیان استان خراسان جنوبی از صندوق نوآوری و شکوفایی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل این مجموعه، پارک علم و فناوری استان در هفته ای که گذشت میزبان نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی جهت ازریابی درخواست تسهیلات شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک و استان بود. در این ارزیابی که نمایندگان صندوق پژوهش و فناوری خراسان رضوی نیز حضور داشتند، درخواست ۲۵ شرکت دانش بنیان استان مورد بررسی قرار گرفت که ازین میان به ۲۲ طرح، تسهیلاتی بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال با کارمزد ۴ الی ۱۱ درصد  اعطا گردید. این ارزیابی ها، با حضور جناب آقای خالقی، مدیر کل محترم امور ذینفعان صندوق نوآوری و شکوفایی و کارشناسان محترم در محل پارک علم و فناوری برگزار شد.


پیرامون توسعه صندوق پژوهش و فناوری استان خراسان جنوبی نیز جلسه ای در دفتر دکتر عابدی معاون محترم هماهنگی امور اقتصادی استانداری با حضور مهندس خالقی، مدیر کل محترم امور ذینفعان صندوق نوآوری و شکوفایی، مهندس جرجانی مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری، دکتر اصری رئیس پارک علم و فاوری، دکتر آقا ابراهیمی مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان و دکتر فاطمی معاون سازمان دیریت و برنامه ریزی استان، منعقد گردید .

در این جلسه مهندس خالقی به شرح فعالیت های صندوق نوآوری و شکوفایی پرداخت و بر مواهب توسعه صندوقهای پژوهش و فناوری استانها تاکید کرد. دکتر ناصری رئیس پارک علم  و فناوری نیز از خدمات ارزنده این صندوق قدردانی نمود و حمایت های آنان را راهگشای مشکلات اقتصادی و مالی فناوران استان برشمرد. دکتر عابدی نیز بر همکاری همه جانبه استانداری خراسان جنوبی در راستای توسعه صندوق و تامین منابع مالی آن از طرق مختلف با همکاری اداره کل جذب سرمایه گذاری استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سخن گفت.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان جنوبی

پارک علم و فناوری خراسان جنوبی

پارک علم و فناوری خراسان جنوبی یک پارک علم و فناوری در شهر بیرجند می باشد

    نظرات