دومین نشست سرمایه‌گذاری فناوری(TIM ۲۰۱۹) در هفته جاری برگزار می‌گردد

دومین نشست سرمایه‌گذاری فناوری(TIM ۲۰۱۹) در هفته جاری برگزار می‌گردد

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، این نشست با محوریت معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوپا به سرمایه‌گذاران برگزار می‌شود و در این رابطه از طرح‌های دارای قابلیت سرمایه‌گذاری در کشورها از یک طرف و سرمایه‌گذار مستعد و علاقه‌مند از طرف دیگر برای حضور در نشست و ایجاد رابطه اولیه دعوت خواهد شد.

در این نشست بنا است با استفاده از پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری کشورهای در حال توسعه اسلامی، علاوه‌بر ایجاد شبکه‌ای از صندوق‌های جسورانه این کشورها، فرصت‌ها و منابع سرمایه‌گذاری هر یک از این کشورها در اختیار یکدیگر قرار داده شود.

از اهداف برگزاری نشست سرمایه‌گذاری فناوری (۲۰۱۹ TIM ) می‌توان به مواردی همچون «بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری بین المللی»، «ایجاد شبکه سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی» و «تامین سرمایه مورد نیاز شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور» اشاره کرد.

در این دوره علاوه‌بر پنل‌های گفت‌وگو و سخنرانی‌های محوری در خصوص موضوعات روز سرمایه‌گذاری در کشورها، بخش‌های متنوعی همچون ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری سه کشور عضو، داستان استارتاپی، ارائه استارتاپ‌های منتخب داخلی و خارجی و کارگاه‌های آموزشی برگزار خواهد شد.

استارتاپ‌های کشورهای عضو سازمان دی-هشت و نیز استارتاپ‌های فعال از تمام کشورهای اسلامی می‌توانند در بستر این نشست طرح‌های نوآورانه یا کسب‌وکار خود را به سرمایه‌گذاران نشست معرفی کنند. همچنین ثبت‌نام و دعوت برای حضور سرمایه‌گذاران از کشورهای عضو و دیگر کشورهای مستعد همکاری انجام می‌شود.

گفتنی است مخاطبین این نشست صندوق‌های سرمایه‌گذاری مخاطره‌پذیر، انجل‌ها، شرکت‌های فناوری علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌ها، مراکز رشد و شتابدهی و کارآفرینان استارتاپی و نوآوارن حوزه‌های مختلف فناوری است که می‌توانند با مراجعه به سایت جامع نشست به نشانی nextupconf.com از جزئیات برگزاری نشست و ثبت‌نام آگاهی کافی را بدست آورند.

لازم به ذکر است شبکه انتقال و تبادل فناوری، نخستین نشست سرمایه‌گذاری فناوری( TIM ) را با محوریت هم‌اندیشی صندوق‌های سرمایه‌گذاری از کشورهای عضو سازمان دی-هشت با حضور بیش از ۴۰ صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه از ۸ کشور برگزار کرد و با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده دومین نشست با اضافه شدن محور ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری توسط شرکت‌های استارتاپی با نام Next Up با هدف‌گذاری تمام کشورهای اسلامی برگزار می‌شود.

    لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گلستان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان یک پارک علم و فناوری در شهر آق قلا می باشد

      نظرات