نخستین استارتاپ‌ویکند ویژه زنان کارآفرین در استان گلستان برگزار می‌شود

نخستین استارتاپ‌ویکند ویژه زنان کارآفرین در استان گلستان برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، دکتر مهدی غفاری صبح امروز با اشاره به برگزاری نخستین استارتاپ‌ویکند ویژه زنان کارآفرین در استان گلستان در دهه مبارک فجر، بیان داشت: این رویداد همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) و به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن از ۲۴ لغایت ۲۶ بهمن‌ماه۹۸ در محل سالن رشد دانشگاه علوم‌کشاورزی و منابع‌طبیعی گرگان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به محورهای ایده‌پردازی در این رویداد، خاطرنشان ساخت: صنایع خلاق، هنر، صنایع دستی و کالاهای فرهنگی، کسب‌وکارهای الکترونیکی(ساخت اپلیکیشن، وبسایت و ...)، سلامت و زنان(بهداشت، زیبایی، سلامت، ورزش و ...)، صنایع غذایی، معماری و دکوراسیون، کسب‌وکارهای خانگی، مادر و کودک، گردشگری، تشریفات و پذیرایی، مدیریت خانه و خانه‌داری، مد و لباس و گیاهان دارویی و طب سنتی از مهم‌ترین محورهای ارائه ایده‌ها در این رویداد سه روزه می‌باشد.

دکتر غفاری در ادامه به حمایت‌های معنوی و مالی پارک علم و فناوری گلستان از ۳ تیم برتر این رویداد اشاره کرد و گفت: استقرار تیم‌های برتر در مرکز رشد، حمایت مالی بلندمدت تا سقف یکصد میلیون تومان برای سه تیم برتر و حمایت منتورینگ از این تیم‌ها و همچنین ارائه خدمات مشاوره‌ای به کلیه شرکت‌کنندگان از مهم‌ترین حمایت‌های پارک علم و فناوری گلستان در این رویداد خواهد بود.

رئیس پارک علم و فناوری گلستان همچنین خاطرنشان ساخت: به تیم‌های برتر این رویداد از طرف اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان به ترتیب مبالغ ۷، ۵ و ۳ میلیون تومان جوایز نقدی اهداء خواهد شد.

وی در پایان ابراز داشت: بانوان علاقه‌مند جهت کسب اطلاعات تکمیلی و شرکت در این رویداد می‌توانند به آدرس www.cwstartup.ir مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۳۴۵۳۴۰۰۳ داخلی ۱۰۳ و ۰۹۹۰۱۷۱۲۰۵۳ تماس حاصل فرمایند.

    لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گلستان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان یک پارک علم و فناوری در شهر آق قلا می باشد

      نظرات