بازدید رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان و روئسای دانشکده های فنی مشهد


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل و به نقل از کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری پارک علم و فناوری خراسان؛دیدار ریاست محترم دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان رضوی با ریاست محترم پارک علم و فناوری خراسان به همراه هیات همراه برگزار شد.

این جلسه به همت پارک علم و فناوری خراسان در روز یکشنبه مورخ ۱۳ دیماه ۱۳۹۸ با حضور جناب آقای دکتر حداد رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان رضوی و روئسای دانشکده های فنی الزهرا (س) و ثامن (عج)،معاون پژوهشی دانشکده فنی شهید منتظری به میزبانی پارک علم و فناوری خراسان و با حضور جناب اقای دکتر قنبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان ،معاونت های حمایت و پشتیبانی  ، ایجاد توسعه واحد های فناور ،مدیر مراکز رشد و فناوری ،مدیر کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری و مسئول مجتمع آزمایشگاهی پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد.

در این جلسه جناب آقای شریعتی مدیر مراکز رشد و فناوری پارک علم و فناوری خراسان به معرفی  پارک علم و فناوری خراسان ،فرایند پذیرش واحدهای فناور و اشخاص حقیقی نوآور ،ظرفیت های موجود ، شرکت های پذیرش شده در پارک علم و فناوری خراسان پرداختند که در ادامه جناب آقای اسکندری معاون پژوهشی دانشکده فنی شهید منتظری مشهد به معرفی پتانسیل و ظرفیت های موجود کارگاهی ،دستاوردهای هسته های فناور مرکز رشد این دانشکده مهارت محور پرداختند.

دکتر قنبری ضمن تحسین حضور فعال دانشکده فنی شهید منتظری در شبکه نوآوری دانشگاهی افزود ،وارد کردن جامعه دانشجویی به اکوسیستم نواوری نیازمند صبر و تلاش مستمر است تا بتوان شاهد نتایج فوق العاده ای از حضور و پیوستن دانشجویان در این اکوسیستم بود.

پس ازاین جلسه میهمانان به مدت ۱:۴۰ دقیقه به بازدید تخصصی از شرکت های معظم خدمات نیروگاهی آهار شرق ، سامانه های دقیق نوین افزار ،پدیده انرژی پارسیان و مجموعه آزمایشگاهی پارک علم و فناوری خراسان پرداختند.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات