جلسه افزایش تعامل و همکاری های پارک علم و فناوری با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی برگزار شد

جلسه افزایش تعامل و همکاری های پارک علم و فناوری با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی برگزار شد

جلسه هم اندیشی پیشبرد اهداف تفاهم نامه همکاری مشترک فی مابین پارک علم و فناوری و اداره کل آموزش های فنی و حرفه ای آذربایجان غربی در محل مرکز رشد مهارتی که با همکاری مشترک دو دستگاه راه اندازی شده است، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، دکتر علی محمد نیکبخت با بیان اینکه  وظیفه اصلی پارک های فناوری  حمایت از فضای کسب و کار است، اظهار کرد: استارت آپ ها و افراد دارای طرح و ایده می توانند از چتر حمایتی پارک علم و فناوری و اداره کل  آموزش فنی و حرفه ای استان برخوردار شوند.
رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با اشاره به رواج اکوسیستم کار آفرینی و نو آفرینی در پارک فناوری استان، گفت: افزایش تعاملات، برگزاری رویدادهای مشترک، راه اندازی مرکز استارت آپ های مشترک میتواند در زمینه افزایش تعاملات موثر واقع شود.
دکتر نیکبخت با اشاره به مفاد تفاهم نامه منعقد شده فی مابین دو دستگاه، افزود: با توجه به وجود پتانسیل های خوب اداره کل آموزش های فنی و حرفه ای استان بویژه وجود فضای و تجهیزات کارگاهی متعدد و همچنین آموزش های مهارتی به نیروهای ماهر و کارآفرین مستقر در واحدهای فناور، این پتانسیل ها می تواند فرایند تبدیل ایده  به محصول و رشد شرکتهای مستقر را تسریع و تسهیل نمایند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

منبع خبر

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی یک پارک علم و فناوری در شهر ارومیه می باشد

    نظرات