پانزدهمین جشنواره ملی فن‌‌آفرینی شیخ‌‌بهایی برگزار می‌‌شود

پانزدهمین جشنواره ملی فن‌‌آفرینی شیخ‌‌بهایی برگزار می‌‌شود

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، ثبت‌‌نام بخش‌‌های مسابقه‌‌ای جشنواره پانزدهم، تا پایان بهمن‌ماه سال جاری ادامه خواهد داشت و متقاضیانی که پیش از این ثبت‌نام انجام داده‌اند می‌توانند جهت به‌روزرسانی اطلاعات طرح ثبت نامی خود اقدام کنند.

از مهمترین تغییرات پانزدهمین دوره جشنواره می‌توان به ادغام بخش‌های دانشجویی و آزاد در کارگروه مسابقه‌ای طراحان کسب‌وکار اشاره کرد که با رویکرد "حل مسائل اساسی و چالش‌های کشور" و ارائه طرح‌های کسب‌وکار امکان‌سنجی شده آماده جذب سرمایه و حمایت های لازم جهت ‌تجاری‌سازی است.

این تغییر ضمن ایجاد فضای رقابتی بیشتر در بین متقاضیان جشنواره، باعث ارتقاء کیفی طرح‌های کسب‌وکار و تسهیل فرآیند مذاکره با سرمایه‌گذاران در جشنواره خواهد شد.

دیگر تغییرات جدید این دوره، نحوه ثبت‌‌نام متقاضیان در بخش‌های مسابقه‌‌ای است که شرکت‌کنندگان می‌توانند با ارائه یک ویدئو پنج دقیقه‌‌ای، ثبت‌نام خود را انجام دهند.

اضافه شدن جایزه فناوری صنعت‌ساز دکتر محمود شیخ زین‌‌الدین در کارگروه مسابقه‌‌ای فن‌‌آفرینان از دیگر تغییرات جشنواره پانزدهم بوده است که به برترین طرح‌های فناورانه‌ای که به مرحله تولید انبوه رسیده و بر اساس آن خط تولید یا کارخانه ایجاد شده، اعطاء خواهد شد.

نکته مهم و قابل توجه برای شرکت‌‌کنندگان جشنواره پانزدهم این است که امکان ثبت‌‌نام مستقیم در بخش ارائه برتر به سرمایه‌گذار به صورت جداگانه وجود ندارد و آن گروه از شرکت‌کنندگان که در یکی از بخش‌‌های "طراحان کسب‌وکار" و "فن‌آفرینان" حداقل امتیازات لازم را کسب کرده باشند به‌طور مستقیم به بخش ارائه برتر به سرمایه‌گذار راه پیدا خواهند کرد.

در پایان علاقمندان به حضور در بخش نمایشگاهی و رویدادهای جانبی می‌‌توانند پس از مشخص شدن جزئیات برنامه‌‌های مذکور که از طریق سایت جشنواره متعاقبا اعلام خواهد شد اقدام به ثبت‌‌نام کنند.

    لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گلستان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان یک پارک علم و فناوری در شهر آق قلا می باشد

      نظرات